تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرحله نهایی ششمین جشنواره تخصصی حفظ قرآن بسیج «الحافظون» آغاز شد

به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،مرحله نهایی ششمین دوره جشنواره تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران باعنوان الحافظون در راستای نشر و ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین عموم مردم بویژه بسیجیان تهران و شناسایی و معرفی استعدادها و ظرفیت‌های حفظ قرآن کریم تهران بزرگ، مرحله نهایی ششمین جشنواره تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران باحضور برگزیدگان مرحله ناحیه‌ای (منطقه‌ای) در روزهای 19 تا 25 آبان‌ماه 1397 درمحل مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ برگزار می‌شود.

مرحله نهایی ششمین جشنواره تخصصی حفظ قرآن بسیج «الحافظون» آغاز شد

مرحله مقدماتی این جشنواره در سه مقطع سنی تا 9 سال، 10 تا 16 سال و بالای 17 سال در دو بخش خانم‌ها و آقایان در بین بسیجیان پایگاه‌‌ها و نواحی بسیج در سطح تهران برگزار شده است که مرحله پایانی این جشنواره باحضور برگزیدگان مرحله ناحیه‌ای (منطقه‌ای) برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر است آیین اختتامیه این جشنواره 29 آبان‌ماه در سالن همایش‌های شهید رشادی حسینیه فاطمة‌الزهرا(س) واقع در پادگان ولی‌عصر(عج) برگزار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرحله نهایی ششمین جشنواره تخصصی حفظ قرآن بسیج «الحافظون» آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..