تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانال‌های بله و تلگرام همگام سازی می‌شوند

کانال‌های بله و تلگرام همگام سازی می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  "بله" یکی از معروف‌ترین پیام‌رسان‌های ایرانی است که در مدت زمان کوتاهی توانسته کیفیت و قابلیت‌های خود را بهبود ببخشد. از قابلیت‌های بسیار کاربردی این پیام‌رسان می‌توان به قابلیت‌های پرداختی، بانکی و موتور جستجوگر کالا اشاره کرد.

به تازگی امکان جدیدی به این پیام‌رسان اضافه شده است. نام این امکان "همگام‌ساز" است. این قابلیت برای افرادی است که در هر دو پیام‌رسان بله و تلگرام کانال دارند. با این ابراز علاوه‌ بر این که می توانید سابقه خود را انتقال دهید، می‌توانید هم زمان کانال‌های خود را بروزرسانی کنید. اگر این قابلیت را فعال کنید با انتشار هر پست در کانال تگرام خود، این پست در کانال بله شما نیز منتشر می‌شود.

برای پیدا کردن ربات همگام ساز، آی‌دی زیر را در پیام رسان بله باز کنید.

بازوی «همگام‌ساز»: @hamgamsazbot

کانال‌های بله و تلگرام همگام سازی می‌شوند
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانال‌های بله و تلگرام همگام سازی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..