تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 پست‌بانک‌ایران درتوسعه دولت الکترونیک در روستاها نقش مؤثری دارد

دانیال محبی استاندار سیستان‌وبلوچستان در نشست مشترک با مسئولان پست بانک استان ضمن اشاره به نقش مؤثر این بانک درتوسعه دولت الکترونیک در روستاها بر لزوم حمایت استانداری از آن تأکید کرد.

به گزارش شمانیوز، وی ضمن قدردانی ازعملکرد این بانک درزمینه ایجاد اشتغال پایدار درروستاها اظهارداشت: با توجه به رسالت پست‌بانک در روستاها و مناطق کم‌برخوردار استانداری به‌منظور رشد اقتصادی روستاها، رفع معضل بیکاری و همچنین توسعه هرچه بیشتر دولت الکترونیک از خدمات این بانک حمایت می‌کند.
علی فروزان‌خواه مدیرشعب پست‌بانک استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست به تشریح عملکرد پست‌بانک استان درزمینه ایجاد اشتغال پایدار، پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی پرداخت و گفت: این بانک با ایجاد باجه‌های بانکی، نصب و راه‌اندازی تعداد 65‌ دستگاه خودپرداز روستائی و انجام خدمات بانکی دهیاری‌ها برای رونق اقتصادی روستاها و مناطق کم‌برخوردار گام‌های مؤثری برداشته است.

منبع:روابط عمومی پست‌بانک‌ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « پست‌بانک‌ایران درتوسعه دولت الکترونیک در روستاها نقش مؤثری دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..