تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«تورنادو» قید جشنواره فجر را زد‍!

۷۹۵۹۶۹

۵۶۹ بازدید

فیلم سینمایی «تورنادو» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی قصد حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را ندارد.

خبرگزاری صبا: فیلم سینمایی «تورنادو» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی قصد حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را ندارد.

«تورنادو» قید جشنواره فجر را زد‍!

عباس دلدار؛ دستیار سیدجواد هاشمی درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «تورنادو» توضیح داد: مدتی است فیلمبرداری فیلم به پایان رسیده و با طی مراحل تدوین، مرحله ویژوال «تورنادو» آغاز شده است.

وی درخصوص حضور فیلم در جشنواره فجرنیز افزود: مراحل فنی «تورنادو» تا زمان جشنواره به پایان می‌رسد اما با توجه به سیاست های حاکم بر جشنواره، قصد حضور در سی و هفتمین جشنواره فجر را نداریم.

او به زمان اکران فیلم اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان این است که بتوانیم این فیلم را در نوروز امسال اکران کنیم و «آهوی پیشونی سفید۳» و «تورنادو» را برای اکران نوروزی می فرستیم تا انشاالله یکی از آن ها در این زمان اکران شوند.

فیلم سینمایی «تورنادو» به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدجواد هاشمی است و از جمله بازیگران اصلی «تورنادو» می توان به اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، ارسلان قاسمی و الناز حبیبی اشاره کرد.

«تورنادو» داستان چهار بچه است که با یک سفینه به فضا سفر می کنند و با موجودات فضایی برخورد می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««تورنادو» قید جشنواره فجر را زد‍!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..