تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر سقف تراکنش خرید از کارت‌های بانک سامان

به گزارش شمانیوز: از این پس دارندگان انواع کارت‌های بانک سامان، می‌توانند در هر شبانه‌روز تا سقف 500 میلیون ریال (50 میلیون تومان) تراکنش خرید داشته باشند.

براساس این گزارش، این سقف برای تمام درگاه‌ها شامل وب‌کیوسک، پایانه‌های فروشگاهی و سایت‌های خرید اینترنتی به‌صورت یکسان و یکپارچه تعیین شده است.

این گزارش حاکی است، این تغییرات براساس بخشنامه بانک مرکزی برای تمام بانک‌ها لازم‌الاجراست.

گفتنی است، مشتریان بانک سامان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر خدمات بانک سامان می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند یا به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

مننبع: روابط عمومی بانک سامان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر سقف تراکنش خرید از کارت‌های بانک سامان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..