تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهرودی: مهم‌ترین مسئله انجام بازی دوستانه است/ کرانچار از فردا به تمرینات اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا شاهرودی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال امید گفت: همانطور که آگاهی دارید تمام گروه ها سخت هستند. اردویمان را از روز 19 آبان ماه آغاز کردیم و از امروز بازیکنان به طور کامل در اختیارمان هستند. مشکل عمده ما در این برهه زمانی این است که روادید کرانچار هنوز حاضر نشده و قرار شده تا فردا به تهران بیاید.

او ادامه داد: با توجه به اینکه آکادمی در اختیار تیم ملی بزرگسالان است تصمیم گرفتیم به مجموعه الیاف بیاییم و در اینجا تمرین کنیم. گروهمان سخت است و باید تلاش کنیم  به دلیل اینکه مقدماتی اول در تهران است از امتیاز میزبانی و همچنین حضور هواداران استفاده کنیم ان شاالله هواداران بیایند و از ما حمایت کنند. امیدواریم از گروه‌مان صعود کنیم و به مرحله دوم  و یک شانزدهم مسابقات که در کشور تایلند برگزار می‌شود برویم.

شاهرودی در رابطه با اینکه چرا نسبت به تیم بزرگسالان به تیم امید اهمیت کمتری داده می شود، گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا شرایط بهتر شود، تا الان که وضعیت برای ما خوب نبوده است. در زمان ما هم این مشکلات وجود داشته است و باید با این امکانات و مشکلات کنار بیاییم. همه جزو یک خانواده هستیم و باید در کنار هم این مشکلات را برطرف کنیم، از طرف دیگر توقعات هم بالا است. با وجودی که امکانات خیلی فراهم نیست اما همه دوست دارند تیم به المپیک صعود کند. ما تلاش می‌کنیم تا با این امکانات محدود و اندک تیم خوبی آماده کنیم. شرایط بازیکنان زیاد جالب نیست اما آنها هم با این وضعیت می سازند تا تیم وارد حاشیه نشود و بتوانیم پس از مدت ها راهی المپیک شویم و این طلسم را بشکنیم.

مربی تیم ملی فوتبال امید در مورد دیدار با عراق در مرحله گروهی گفت: با توجه به دو بازی دوستانه ای که با عراق در سلیمانیه داشتیم آنها تیم خوب و با کیفیتی هستند. شاید خیلی‌ها از جمله کارشناسان فوتبالی بگویند یمن هم تیم قدرتمندی نیست اما همین یمن هم برای ما مشکل‌ساز است و باید تلاشمان را بیشتر کنیم و در کنار آن هم نباید حریفان را دست‌کم بگیریم. ما در خانه باید با حریفان بازی کنیم و این مسئله به ما کمک می کند تا بتوانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. 

او در مورد اینکه چرا بازیکنان استقلال هنوز به اردو نیامده اند، پاسخ داد: طبق صحبتی که میان کادر فنی تیم ملی با مسئولان استقلال انجام شده، قرار است آنها از امروز به اردو اضافه شوند. 

شاهرودی در مورد بازی دوستانه با عمان هم گفت: در حال حاضر تمرین کردن چندان مهم نیست و مهمترین مسئله انجام بازی دوستانه است، ما اگر بتوانیم بازی دوستانه برگزار کنیم بدون شک آماده سازی و هماهنگی بازیکنان بالاتر می رود. امیدوارم مسئولان تدابیری بیاندیشند تا بتوانیم بازی‌ دوستانه برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: احتمال تغییر زمین تمرین شاگردان کرانچار استیلی: دیدار دوستانه ای با تیم ملی فوتبال امید عراق برگزار می کنیم ستاره‌های فدراسیون فوتبال یکی یکی خاموش می‌شوند بختیاری زاده: باید به حریفان تیم ملی امید با احترام نگاه کنیم/ کارمان در تهران راحت‌تر نیست، اما شانسمان بیشتر است

 انتهای پیام/ 

اظهارات شاهرودی در حاشیه تمرین تیم امید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهرودی: مهم‌ترین مسئله انجام بازی دوستانه است/ کرانچار از فردا به تمرینات اضافه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..