تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طالبی: سرمربی تیم ملی ایران برای انتخاب ملی پوشان بازخواست نمی‌شود

طالبی: کی روش در انتخاب بازیکنان تیم ملی بازخواست نمی شودفرشید طالبی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره ارزیابی اش از لیست تیم ملی اظهار کرد: زمانی که لیست تیم ملی اعلام می‌شود انتقاداتی به آن صورت می‌گیرد که طبیعی است. انتخاب اعضای تیم ملی حق طبیعی کی روش است و او هیچ وقت بابت این انتخاب بازخواست نمی‌شود.

او ادامه داد: البته یکسری از مسائل فوتبال به اوج خود رسیده است و سرمربی تیم ملی در بزرگترین بازی باشگاهی حضور نداشت. ما از کی روش که در فینال لیگ قهرمانان آسیا نبود چه انتظاری از او در انتخاب ملی پوشان داریم. باید برای فوتبال تاسف خورد که سرمربی تیم ملی در روز سرنوشت ساز که مردم ایران به آن افتخار می‌کنند حضور نداشت.

اوج هنرنمایی کی روش حضور نداشتن در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود

طالبی بیان کرد: ما باید به انتخاب لیست تیم ملی از سوی کی روش احترام بگذاریم چرا که هر مربی سلیقه‌ای دارد و نمی‌شود به این موضوع ایراد گرفت، اما کی روش در چند سال حضورش در تیم ملی هر ترکیبی خواسته برگزیده است و هیچ بازخواستی هم صورت نگرفت. بازیکنانی که یک سال تیم نداشتند یا مصدوم بودند به تیم ملی دعوت می‌شوند و این موضوع جای تعجب دارد. به نظرم تا زمانی که کی روش هدایت تیم ملی را برعهده دارد همین روند انتخاب بازیکنان تیم تا ۱۰ سال دیگر ادامه می‌یابد و همان بازیکنان قبلی به تیم ملی دعوت می‌شوند. اوج هنرنمایی کی روش به بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برمی گردد که او در این بازی غایب بود و زیکو که در دنیای فوتبال شناخته شده است در ورزشگاه آزادی حضور داشت.

شک نکنید اختلافات در انتخاب نفرات تیم ملی تاثیرگذار است

طالبی درباره اینکه اختلاف کی روش با قلعه نویی در دعوت نشدن بازیکنان این تیم به تیم ملی تاثیرگذار بود، گفت: شک نکنید که اختلاف کی روش با قلعه نویی باعث دعوت نشدن بازیکنان سپاهان به تیم ملی شده است. کی روش رفتار مغرضانه‌ای با قلعه نویی و برانکو داشته است و علیه آن‌ها جبهه گیری می‌کند. کی روش در این چند سال نشان داده است که برخی از مسائل در انتخابهایش تاثیر گذار است.

چه انتظاری دارید که کی روش نظر دستیاران خود را گوش بدهد

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه کی روش بازی‌های لیگ برتر را نمی‌بیند، بیان کرد: کی روش در طول ۸ سال حضورش در تیم ملی نشان داده که حق دخالت به کسی در کار‌های تیم ملی را نمی‌دهد و حرف اول و آخر را خودش می‌زند و تاکنون چندین دستیار عوض کرده است. به هر حال چه انتظاری دارید که کی روش به نظرات دستیاران خود در انتخاب نفرات تیم ملی گوش بدهد و بازیکنان خوب لیگ برتر را به تیم ملی دعوت کند. به طور مثال یکی از تیم‌ها که جزء بالانشین‌های لیگ برتر نیست از آن تیم چند بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود و بازیکنانش به تورنمت‌های بزرگ همراه با تیم ملی می‌روند، اما متاسفانه کسی نمی‌تواند حرفی به کی روش بزند.

او خاطر نشان کرد: کی روش در این ۸ سال حضورش در تیم ملی مدام می‌گوید که از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد، اما در نهایت قراردادش را با تیم ملی تمدید می‌کند و به کارش ادامه می‌دهد. جای تعجب دارد کی روش از تیم‌های پیشنهاد دارد که امکانات بهتری نسبت به ایران دارند، اما حضور در ایران را ترجیح می‌دهد. اگر کی روش به علت عرق ملی در تیم ملی مانده است چرا یک دوره که پولش را نگرفته بود و به ایران نیامد این صحبت‌ها را مطرح نکرد. به هر حال در اظهارات کی روش تناقض وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تافته‌های جدا بافته در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران تابش: دعوت نشدن بازیکنان سپاهان به تیم ملی عجیب است لشکر مصدومان تیم ملی کار دست کی‌روش داد/ مدافع محبوب مرد پرتغالی به اردو بازگشت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طالبی: سرمربی تیم ملی ایران برای انتخاب ملی پوشان بازخواست نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..