تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش درویش به مدیرعاملی‌اش در پرسپولیس

۷۹۵۹۷۰

۵۸۵ بازدید

مدیرعامل باشگاه سایپا به خبر مدیرعاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان: رضا درویش در خصوص بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا که با شکست شاگردان علی دایی همراه بود، اظهارداشت: بازیکنان ما خیلی بد بازی کردند و به جرات این بازی یکی‌ای عجیب‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر سایپا بود.

وی افزود: ما در این بازی یک موقعیت هم نداشتیم و نمی‌دانم علت آن چیست. دایی هم در بین دو نیمه به بازیکنان گفت: مگر خوابید که اینگونه بازی می‌کنید! ما دقیقا از ۳ روز قبل از این بازی روی نقاط ضعف خود تمرین کرده بودیم، ولی دقیقا از همان جا ضربه خوردیم و اصلا برنامه‌ها اجرا نشد. نمی‌دانم علت اینگونه بازی کردن چه بود شاید بازیکنان ما در باد پیروزی مقابل استقلال بودند، ولی امیدوارم آنها به هوش بیایند و در بازی با ماشین‌سازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه گفته می‌شود او یکی از گزینه‌های جانشینی حمیدرضا گرشاسبی برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است، تصریح کرد: گرشاسبی مدیر کاربلدی است که شایستگی‌های بالایی دارد. او زحمات بسیاری برای پرسپولیس کشیده و امیدوارم مشکلاتش حل شده و در این باشگاه بماند. با من هم برای جانشینی او صحبتی نشده و فقط امیدوارم این مدیر در پرسپولیس بماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش درویش به مدیرعاملی‌اش در پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..