تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزهای سیاه تیری آنری در موناکو؛ تیمی که 4 ماه است یک برد هم نداشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزهای بد موناکو پس از فروش ستاره های ارزشمندشان آغاز شد. آن ها که فصل گذشته برای دفاع از عنوان قهرمانی می جنگیدند، در نهایت به رتبه دوم قناعت کردند اما خروج مهم ترین بازیکنان تیم، کار لئوناردو ژاردیم را سخت تر کرد. سرمربی پرتغالی که موناکو را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی لیگ فرانسه رسانده بود، با شکست های متعدد در فصل جاری روبرو شد. تیم بی انگیزه و خالی از مهره ژاردیم آن قدر به نتایج ضعیفش ادامه داد تا مالکان روس موناکو او را اخراج کردند. پس از آن نام تیری آنری، مربی تیم ملی بلژیک برای حضور روی نیمکت ورزشگاه لویی دوم مطرح شد.

آنری که در تابستان پیشنهاد دیگر باشگاه فرانسوی، بوردو را رد کرده بود نتوانست در مقابل درخواست موناکو ایستادگی کند و به موناکو بازگشت. او که دوران بازیگری اش را در موناکو آغاز کرده بود، تصمیم گرفت دوران مربیگری اش را نیز در این باشگاه ثروتمند آغاز کند. نخستین تجربه تیری روی نیمکت موناکو، باخت 1-2 مقابل استراسبورگ بود. پس از آن با دو تساوی مقابل بروخه و دیژون دوباره روند شکست های موناکو آغاز شد. او ابتدا با یک گل به استاد رمس باخت و سپس در لیگ قهرمانان اروپا شکست سنگینی مقابل یاران کاوه رضایی را تجربه کرد. شکست 0-4 مقابل پاریسن ژرمن موناکو را وارد بحران تازه ای کرد. بحرانی که قرار بود با تیری آنری حل شود، حالا پیچیده تر شده است. شکست خانگی مقابل صدرنشین لیگ فرانسه، موناکو را با هفت امتیاز در جایگاه نوزدهم جدول نگه داشت.

موناکو با ژاردیم و آنری، در شانزده رقابت پیشین خود به پیروزی نرسیده است. قهرمان سابق فرانسه در صورتی که در پایان فصل جاری از سطح نخست فوتبال فرانسه سقوط کند، با افت ارزش باورنکردنی مواجه خواهد شد. اتفاقی که با توجه به فروش بازیکنانی با ارزش بیش از ششصد میلیون یورو، غیرممکن نیست.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزهای سیاه تیری آنری در موناکو؛ تیمی که 4 ماه است یک برد هم نداشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..