تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقیقت‌پور:انقلابی‌گری تهرانی مقدم درعمل مجاهدانه بود نه سردادن شعار

منصور حقیقت‌پور با اشاره به سالروز شهادت حسن تهرانی مقدم به خبرآنلاین گفت: او دانشمند، دین‌دار، مجاهد و فداکار انقلابی بود. از نداشته های جمهوری اسلامی ایران در حوزه هوافضا توانمندی ها را ایجاد کرد که امروز به عنوان یک فرصت بلندی برای اقتدار کشور بسیار بسیار کارساز است.

وی با بیان اینکه حسن تهرانی مقدم الگو و مدلی برای جوانان اندیشمند و متدین و متعهد است که می توانند ما را به همه قله های علمی دنیا برسانند، افزود: حسن تهرانی مقدم پایه گذار دانش و تکنولوژی در حوزه موشکی شد که توانست ما را قدرت برتر موشکی منطقه و چهارمین قدرت موشکی جهان کند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: الحمدالله شهید حسن تهرانی مقدم در کنار خود جوانان دانشمند دیگری را پرورش داد که آنها امروز راه این شهید را ادامه می دهند. ما توفیقات فراوانی از این رویش علمی بعد از شهادت حسن تهرانی مقدم داریم که همه از تلاش های این شهید سرچشمه می گیرد.

وی افزود: رشد و نمو امروز در صنعت موشکی کشور نشان می دهد که اگر کار را در کشور به دست کاردان بسپاریم به مراتب بالا می رساند. ای کاش سایر صنایع کشور هم دست کسانی همچون حسن تهرانی مقدم بود. آنجاهایی که کار را دست بچه های متعهد و انقلابی می سپاریم کاری می کنند کارستان.

حقیقت پور با بیان اینکه به روح بلند شهید حسن تهرانی مقدم درود می فرستیم و به شاگردان او افتخار می کنیم که راه او را دادند گفت: در واقع انقلابی گری را می توان در مصادیقی همچون حسن تهرانی مقدم مشاهده کرد. انقلابی گری فقط سردادن شعار نیست بلکه عمل مجاهدانه هم است.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حسن تهرانی مقدم و شاگردانش با گذشت و فداکاری از زندگی خود توانستند ما را که در گذشته نمی توانستیم یک خمپاره بسازیم، الان قدرت بزرگ موشکی منطقه کنند. امروز ما با این قدرت می توانیم دهان خیلی از دشمنان خود را ببندیم و بسیاری از تهدیدها را با توان بازدارندگی خنثی کنیم. این همت حسن تهرانی مقدم بود.

۲۱۴۲۱۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقیقت‌پور:انقلابی‌گری تهرانی مقدم درعمل مجاهدانه بود نه سردادن شعار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..