تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش نمایش بازی Battlefield V

چند روز بیشتر تا تجربه چندباره خونین‌تر نبرد تاریخ انسان‌ها روی این کره خاکی، این بار در بازی Battlefield V باقی نمانده است و به همین بهانه، مروری نهایی بر یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال خواهیم داشت.

حدود دو سال پیش، استودیو دایس و الکترونیک آرتز اثری را منتشر کردند که هنوز هم بسیاری از ما از تجربه‌اش خسته نشده‌ایم. بازی Battlefield 1 اولین‌های بسیاری را برای سری خودش و برای بازی‌های شوتر اول شخص به ارمغان آورد که به مراتب کار را برای نسخه‌های بعدی خود سخت‌تر می‌کرد. حالا بیش از دو سال از بهترین تجربه ما از جنگ جهانی اول در قالب یک بازی ویدیویی گذشته است و الان به همان زمانی رسیده‌ایم که ببینیم آیا دایس می‌تواند حتی چیزی بهتر از بتلفیلد 1 را هم تحویل مخاطبانش بدهد یا نه. از هر سویی که به بازی Battlefield V نگاه کنیم، علی‌رغم وجود راحتی‌هایی در به تصویر کشیدن جنگ جهانی دوم، قطعا تیم‌ سازنده سخت‌های بیشتری را هم به دوش کشیده است. درست است که جنگ جهانی دوم هیجان‌انگیزتر، غنی‌تر و خونین‌تر از اولین برخورد ابرقدرت‌های جهان بوده است، اما مشکل اینجا است که تاکنون اقتباس‌های زیادی را از این جنگ تاریخی در مدیوم بازی‌های ویدیویی شاهد بوده‌ایم و آثار قوی و باشکوه هم در این زمینه کم نبوده‌اند، اما خب سری بتلفیلد همواره به شیوه خاص خودش جنگ‌ها را به تصویر می‌کشد و شاید همین امر هم باعث شود که پرداختن به جنگ جهانی دوم سخت‌تر از دوره زمانی نسخه قبلی به نظر برسد. برای اینکه بدانیم تا چه اندازه استودیو دایس در پیاده کردن دقیق ایده‌هایش موفق شده، چند روز بیشتر باقی نمانده است، اما فعلا بهتر است نگاهی دوباره به تمامی ویژگی‌های بازی بتلفیلد وی بیندازیم و انتظارات خود از بازی را هم‌تراز با چیزی قرار دهیم که سازندگان وعده‌اش را داده‌اند.

Battlefield V

۵ داستان بخش War Stories قرار است تصویری کاملا جدید و متفاوت از جنگ‌جهانی دوم را به نمایش بگذارند

با بازی بتلفیلد 1 بود که برای نخستین بار شاهد داستان‌ها، کاراکترها و روایت‌هایی متفاوت در قالب بخش War Stories بودیم که ایده جالبی به نظر می‌رسید، اما در گام اول خود نتوانست آن‌طور که باید داستان‌های غنی و جذابی را به تصویر بکشد. با این حال، در بتلفیلد وی هم این فرمول برای دومین بار به کار گرفته خواهد شد، اما این بار دایس وعده داده است که با داستان‌های عمیق‌تر و درگیرکننده‌تری روبرو هستیم و قرار نیست بخش تک‌نفره بازی به مانند یک حالت آموزشی برای قسمت چندنفره آن تلقی شود. تعداد داستان‌ها در وار استوریز این بار کمتر از نسخه قبلی است و با ۵ روایت متفاوت از جنگ جهانی دوم همراه خواهیم شد که به گفته اریک هولمز، طراح ارشد این بخش، قرار است شاهد داستان‌هایی ناگفته و کاملا متفاوت باشیم که تاکنون در هیچ اثری مرتبط با جنگ جهانی دوم، نظیرش را ندیده‌ایم. در ادامه به ترتیب هر کدام از آن‌ها را با توضیحات مختصری که دایس در موردشان ارائه کرده است، ذکر می‌کنیم.

Prolouge: این بخش بیشتر جنبه‌ای آموزشی دارد که استفاده از سلاح‌ها و وسایل نقلیه مختلف را به بازیکن یاد می‌دهد و در کنار این، او را با جنبه‌های مختلف جنگ جهانی دوم و تجربه‌ای که در وار استوریز انتظارش را می‌کشد، آشنا خواهد کرد.

Nordlys: در این قسمت شما در نقش دختری نروژی قرار خواهید گرفت که در برای آزادی کشورش از دست اشغالگران و در عین حال نابودی سلاحی مرموز و خطرناک تلاش می‌کند، اما شاید مهم‌ترین هدف او نجات جان مادرش از میان نیروهای اشغالگر است که بار احساسی این بخش را مراتب بیشتر می‌کند. به گفته هولمز، بازیکنان رفته رفته بیشتر با تاروپود کاراکتر اصلی این قسمت ارتباط برقرار خواهند کرد. گیم‌پلی Nordlys به گونه‌ای طراحی شده است که شما را بیشتر به استفاده از المان‌های مخفی‌کاری و ویژگی‌های کلاس Recon تشویق می‌کند، اما با این حال بازیکنان قادر هستند به هر طریقی که دوست دارند دشمنان خود را از پای دربیاورند. محیط‌های برفی و کوهستانی نروژ ضمن برخورداری از چشم‌اندازهایی فوق‌العاده در بازی، مراحلی با محوریت اسکی و فرار از دست دشمنان را هم برای بازیکنان فراهم می‌کند که تنوع بالایی را به گیم‌پلی Nordlys می‌بخشد.

Tirailleur: این قسمت از بازی در مورد سربازانی سنگالی است که توسط نیروهای فرانسوی استخدام می‌شوند تا برای آزادی کشوری بجنگند که حتی یک لحظه هم در آن حضور نداشته‌اند. داستان Tirailleur در قالب فلش‌بک‌هایی از خاطرات یکی از سربازان سنگالی روایت می‌شود و گیم‌پلی آن نیز بیشتر بر پایه کلاس ساپورت خواهد بود.

Under No Flag: چهارمین قسمت از وار استوریز، داستان گروهی ویژه از نیروهای بریتانیا است که بدون رهبری خاصی، به مصاف دشمن می‌روند. این قسمت، روایت‌گر نیروهایی با نام SBS است که فقط افراد خاصی از سوی ارتش بریتانیا در آن عضویت دارند. کسانی که نیازی به شنیدن دستورات نداشته باشند، روی پای خود بایستند و برای آزادی و آرامش خود بجنگند. بازیکنان در Under no flag هدایت کاراکتری به نام بیلی بریجر را در اختیار می‌گیرند که زندگی خود را در زندانی در لندن سپری می‌کرد، اما با شروع جنگ تصمیم گرفته می‌شود تا بریجر به عنوان یکی از اعضای SBS راهی میدان نبرد شود. گیم‌پلی این قسمت از بازی با تمرکز روی سلاح‌ها و ویژگی‌های کلاس اسالت پایه‌ریزی شده است.

The Last Tiger: آخرین قسمت از وار استوریز، می‌تواند به متفاوت‌ترین و احتمالا جذاب‌ترین بخش حالت تک‌نفره بازی تبدیل شود و آن هم به لطف داستان متفاوتش است که کمتر جایی مشابه‌اش را دیده‌ایم. در این قسمت، شما در نقش فرماندهی آلمانی قرار خواهید گرفت که در آخرین روزهای جنگی به سر می‌برد که کشورش نقش بازنده را ایفا می‌کند. با اینکه جزئیات زیادی از این قسمت منتشر نشده است، اما گیم‌پلی بازی با محوریت یک تانک تایگر وان از نیروی آلمان نازی خواهد بود و با توجه به پس‌زمینه داستانی، می‌توان انتظار سکانس‌هایی هیجان‌انگیز و تلخ را در این قسمت داشت. البته باید اشاره کنم که این قسمت از بخش داستانی در زمان عرضه در دسترس نیست و از ماه دسامبر (حدود دو هفته پس از عرضه بازی) در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بخش Grand Operations در نقشه‌های مختلف و در قالب حالت‌های بازی متفاوتی برگزار خواهد شد و شرایط هر تیم در هر راند، به عملکردشان در راند قبلی وابسته خواهد بود

با عبور از بخش داستانی Battlefield V نوبت آن است که سراغ حالت چندنفره و تخصص اصلی سری بتلفیلد برویم که باز هم پیشرفت‌های محسوسی داشته است و این بار بزرگ‌تر و گسترده‌تر از قبل ظاهر خواهد شد. اول از همه باید به حالت Grand Operations اشاره کنیم که در واقع نسخه تکامل‌یافته حالت آپریشنز محسوب می‌شود. در گرند آپریشنز بازیکنان در نقشه‌های متنوع و وسیعی به مبارزه می‌پردازند و این مبارزات به مدت سه روز در داخل بازی ادامه پیدا می‌کند که هر روز نمایان‌گر یک راند کامل است. وقتی بازیکنان در قالب این بخش وارد مبارزات چندنفره می‌شوند، حالت‌های آنلاین مختلفی را در مبارزات خود تجربه خواهند که از جمله آن‌ها می‌توان به Airborne اشاره کرد که در نسخه بتای بازی هم در دسترس قرار گرفت. نکته جدید دیگر در مورد گرند آپریشنز این است که عملکرد تیم‌ها در شرایط آن‌ها برای راند بعدی تاثیرگذار خواهد بود. اگر تیم شما خوب بازی کند و در روز اول برنده شود، با آغاز روز دوم، تیم حریف در شرایط سخت‌تر و با مهمات و تعداد Spawn های کمتری وارد مبارزه می‌شود که به مراتب دست بالاتر را در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر دو تیم با پایان روز اول و دوم حالتی برابر داشته باشند و روز سوم نیز به مساوی میان دو طرف ختم شود، بازی وارد روز چهارم خواهد شد که در آن هیچ نیروی کمکی زمینی و هوایی در کار نخواهد بود و بازیکنان باید تا آخرین نفرشان در قالب حالت Final Stand در برابر یکدیگر بجنگند تا بالاخره برنده نبرد مشخص شود. حالت Grand Operations در ابتدا قرار بود جزو بخش‌های پس از عرضه بازی باشد، اما بعدا الکترونیک آرتز تایید کرد که اولین مرحله از این حالت فقط به فاصله چند روز پس از عرضه بازی در دسترس خواهد بود و نیازی نیست که بازیکنان زمان زیادی را برای آن منتظر بمانند.

جدا از بخش گرند آپریشنز، بازی Battlefield 5 دارای هشت حالت چندنفره خواهد بود که در کنار حالت‌های پرطرفدار همیشگی، چند حالت جدید هم به چشم می‌خورد و در ادامه به ترتیب هر یک از آن‌ها را بیشتر توضیح می‌دهیم.

Airborne: در این بخش، بازیکنان مهاجم از طریق هواپیما و به کمک چترنجات وارد نقشه مبارزه می‌شوند و وظیفه دارند تا برخی از تجهیزات تیم مقابل را از بین ببرند یا اینکه با به‌دست آوردن مناطق تحت سلطه نیروهای دشمن، آن‌ها را عقب برانند. این حالت به عنوان بخشی از گرند آپریشنز در بتای عمومی بازی هم در دسترس قرار گرفته بود.

Breakthrough: در این حالت نقشه به مناطق مختلفی تقسیم می‌شود که تیم مهاجم باید در صدد تصاحب این بخش‌ها باشد و در مقابل تیم مدافع وظیفه خنثی کردن حملات دشمن و عقب راندن نیروهای حریف را دارد. هر چقدر که گروه حمله‌کننده مناطق بیشتری را فتح کند، بخش‌های جدیدی در نقشه برای تصاحب ایجاد خواهد شد و تیم مدافع نیز عقب‌نشینی خواهد کرد.

Conquest: یکی از قدیمی‌ترین حالت‌های آنلاین سری بتلفیلد که در آن ۶۴ بازیکن در نقشه‌ای بزرگ و با تمامی تجهیزات ممکن، برای تصاحب نقاطی مشخص شده روی نقشه تلاش می‌کنند و در نهایت تیمی که زودتر امتیازش تمام شود و به صفر برسد، بازنده بازی خواهد بود.

Domination: این حالت با تمرکز بیشتر روی درگیری‌های نفر به نفر در محیط‌های کوچکتر طراحی شده است که در آن خبری از وسایل نقلیه و تجهیزاتی از این دست نیست و بازیکنان در یک گیم‌پلی سریع و پربرخورد باید با یکدیگر درگیر شوند.

Final Stand: در این حالت از بازی که در واقع روز چهارم گرند آپریشنز نیز در قالب همین مد برگزار می‌شود، بازیکنان یک خشاب بیشتر در اختیار ندارند و گلوله اضافه‌ای در کار نخواهد بود. همچنین هر کسی که در بازی کشته شود تا پایان راند دیپلوی نمی‌شود و در نتیجه هر تیمی که تمامی افراد خود را از دست بدهد، بازنده بازی لقب می‌گیرد. البته در این حالت، امکان گرفتن خشاب از اعضای کلاس ساپورت یا زنده شدن بعضی از هم‌تیمی‌ها توسط کلاس مدیک در دسترس خواهد بود، اما به طور کلی امکان مجددی برای دیپلوی شدن وجود ندارد.

Battlefield V

Frontlines: در حالت فرانت‌لاینز یک مسیر در نقشه تعیین شده است که دو انتهای آن به مقر اصلی دو تیم حریف ختم می‌شود. در این مسیر تعدادی مکان مشخص وجود دارد که در هر زمان، یکی از نقاط فعال است و بازیکنان دو تیم باید برای تصاحب آن تلاش کنند تا به ترتیب نقاط بعدی فعال شوند و در نتیجه به مقر اصلی تیم حریف دست‌یابند و آن را به تصرف خود دربیاورند.

Team Deatshmatch: یکی از حالت‌های محبوب و پرطرفدار سری که در آن بازیکنان باید فقط به فکر کشتن نیروهای حریف باشند و هر تیمی که تعداد Kill بیشتری داشته باشد، بالطبع امتیاز بالاتری هم خواهد داشت و برنده بازی خواهد بود.

Combined Arms: حالت کوآپ و ۴ نفره جدیدی که در آن بازیکنان باید طی مراحلی مشخص در نقشه‌های متنوع، ماموریت‌هایی را با همکاری یکدیگر انجام دهند و در برابر هوش مصنوعی بازی ایستادگی کنند. به گفته سازندگان ماموریت‌های این بخش اصلا آسان نیستند و اگر بازیکنان قادر به انجامش نباشند، باید به سرعت راهی برای فرار و زنده خارج شدن از نبرد پیدا کنند. این حالت در واقع پُلی میان بخش داستانی و چندنفره بازی خواهد بود.

بخش بتل‌رویال بازی توسط استودیو کرایتریون گیمز ساخته شده است

در نهایت، باید به حالت بتل رویال بازی با نام Firestorm هم اشاره کنیم که از ماه مارس (اواسط اسفند) در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت و استودیو کرایتریون گیمز که پیش‌تر در ساخت سری‌های Burnout و Need For Speed نقش داشته است، وظیفه توسعه این بخش را برعهده گرفته است. حالت بتل رویال Battlefield V از ۶۴ بازیکن پشتیبانی می‌کند که به ۴ تیم مختلف تقسیم می‌شوند و در نقشه‌ای مبارزه می‌کنند که یک حلقه انفجاری آتشین آن‌ها را محاصره کرده است و رفته رفته نقشه بازی را دربرمی‌گیرد و در این بین بازیکنان تیم‌های مختلف باید برای شکست دادن یکدیگر و زنده ماندن به عنوان آخرین گروه در این نقشه تلاش کنند. در فایراستورم، امکان استفاده از وسایل نقلیه نیز فراهم خواهد بود و در کنار این، تعدادی لوکیشن مخصوص برای تصاحب کردن توسط هرکدام از ۴ تیم در نقشه وجود خواهد داشت که تصرف کردن آن‌ها می‌تواند در تجهیزات و مهماتی که در اختیار تیم شما قرار می‌گیرد، تاثیرگذار باشد.

Battlefield V

نقشه‌های بازی در مجموع ۴ منطقه مختلف را با دقیق‌ترین جزئیات ممکن به تصویر می‌کشند

بازی Battlefield V در زمان عرضه شامل ۸ نقشه مختلف است که هر کدام بخش‌هایی از ۴ منطقه متفاوت را به تصویر می‌کشند. کشورهای فرانسه، هلند و نروژ، به همراه منطقه شمالی قاره آفریقا، هر کدام صاحب دو نقشه متفاوت در بازی هستند. استودیو دایس سعی کرده است تا با اعمال آب‌وهوای پویا به نقشه‌های بخش چندنفره خود بازیکنان را با چالش‌های بیشتری روبرو کند و از طرفی هم با به تصویر کشیدن دقیق جزئیات مناطق جنگی، حس و حالی واقعی را به بازیکنان ارائه کند. برای مثال به گفته تیم سازنده، پُلی که در نقشه Twisted Steel قرار دارد، بزرگ‌ترین سازه‌ای است که تاکنون در یک نسخه از سری بتلفیلد ساخته شده است. در کنار این، نقشه‌های روتردام در کشور هلند که به ترتیب قبل و بعد از حمله آلمانی‌ها به این شهر را به تصویر می‌کشند، تلاش شده تا دقیقا به همان شکلی در سال ۱۹۴۰ قرار داشته است، بازسازی شود. علاوه بر این ۸ نقشه‌‌، در آینده مپ‌های بیشتری هم برای بازی منتشر می‌شود که یکی از آن‌ها Panzerstorm نام دارد و با محوریت مبارزه به وسیله تانک‌، بازیکنان در آن وارد نبرد خواهند شد.

با اشاره به همه بخش‌های مهم بازی، حالا نوبت آن است که نگاهی به کلاس‌های مختلف بتلفیلد 5 و امکانات جذابی که برای شخصی‌سازی آن‌ها اضافه شده است، اشاره کنیم. بازی مطابق معمول دارای ۴ کلاس اسالت، مدیک، ساپورت و ریکان خواهد بود که در کنار این‌ها، دو کلاس تانکر و پایلوت هم وجود دارند که به صورت عادی قابل انتخاب نیستند و برای دیپلوی شدن در قالب این کلاس‌ها باید حتما با یک تانک یا هواپیما وارد میدان نبرد شوید. کلاس‌های ساپورت و ریکان تغییرات زیادی در نوع سلاح‌های‌شان ایجاد نشده است، اما دو کلاس مدیک و اسالت، از نظر نوع اسلحه دچار تغییراتی شده‌اند. پیش از این و در Battlefield 1 سلاح‌های دسته Rifle در اختیار تیم مدیک قرار داشت و تیم اسالت نیز مسلسل‌های مخصوص به خود را در دست می‌گرفت، اما در این نسخه، مسلسل‌های سبک به دسته مدیک اختصاص داده شده است و در مقابل نیز تیم اسالت سلاح‌های رایفل را در اختیار دارد. در کنار این، ویژگی‌های جدیدی هم به هر کلاس اضافه شده است که در گذشته نظیر آن را شاهد نبودیم.

تریلر گیم‌پلی حالت چندنفره Battlefield V 

کامبت‌رول‌ها، امکانات جدیدی هستند که تعیین می‌کنند در هر کلاس، تخصص اصلی شما در چه کاری است

در Battlefield V کلاس‌های مختلف دارای دو نوع Combat Role هستند که بازیکنان با توجه به نحوه بازی خود می‌توانند از آن استفاده کنند. کامبت رول‌ها به نوعی نشان می‌دهند که تخصص شما در کلاسی که انتخاب کرده‌اید، بیشتر در چه زمینه‌ای است. برای مثال کلاس ساپورت دارای دو کامبت‌رول Engineer و Machine Gunner است که هر کدام امکانات جدیدی در اختیار شما قرار می‌دهند. اگر شما Engineer را انتخاب کنید، سرعت‌تان در تعمیر وسایل نقلیه یا بازسازی سنگرهای تخریب شده، بیشتر از هر بازیکن دیگر در هر کلاسی خواهد بود و حتی نسبت به یک ساپورت با کامبت‌رول مختلف هم بهتر عمل خواهید کرد. در طرف مقابل، شخصی که حالت Machine Gunner را انتخاب می‌کند، توانایی بالایی در شناسایی دشمنان و شلیک به آن‌ها به کمک سلاح اتوماتیک خود خواهد داشت. البته باید اشاره کنم که این کامبت‌رول‌ها نقشی در سلاح‌های انتخابی شما ندارند. ضمنا، در آغاز بازی فقط یک کامبت‌رول در اختیار بازیکن است و برای باز کردن گزینه بعدی، باید با کلاس موردنظر برای مدتی بازی کنید و امتیاز لازم را به‌دست آورید.

دیگر ویژگی‌هایی که در مورد کلاس‌های بازی به چشم می‌خورد، برخی امکانات جدیدی است که برای آن‌ها قائل شده است. برای مثال کلاس اسالت می‌تواند مناطقی را که در اثر بمباران یا حمله نیروهای دشمن تخریب شده‌اند، با سپرها و موارد مختلف بازسازی کند و امکان دفاع در برابر دشمنان را افزایش دهد. همچنین در این نسخه از بازی همه بازیکنان در هر کلاسی که باشند، می‌توانند هم‌اسکوادی‌های خود را زنده کنند و نیازی نیست که برای این‌ کار حتما مدیک باشید. امکان برداشتن خشاب و کمک‌های اولیه که باعث افزایش سلامتی می‌شوند هم از امکانات جدید بازی در زمینه گیم‌پلی به حساب می‌آیند.

Battlefield V

امکان شخصی‌سازی ظاهری و تزئینی این بار بسیار گسترده‌تر از قبل در بازی فراهم خواهد بود

تغییر مهم دیگری که در زمینه سربازها و کاراکترهای شما اعمال شده است، امکانات گسترده شخصی‌سازی است که در نسخه بتای بازی هم به طور محدود در دسترس قرار گرفت. در Battlefield V علاوه بر اینکه شما قادر هستید سلاح‌های خود را ارتقا دهید و با اضافه کردن آیتم‌های مخصوص به آن‌ها قدرت آن‌ها را در زمینه‌های مختلف بالا ببرید، می‌توانید از لحاظ ظاهری هم شخصی‌سازی‌های زیادی روی کاراکتر و اسلحه خود داشته باشید. بازی دارای قسمتی به نام The Company است که در آن شما می‌توانید ۴ سرباز برای ۴ کلاس مختلف انتخاب کنید و چهره، لباس‌ها و سلاح‌های هر کدام را بر اساس آیتم‌های تزئیناتی و پولی که به مرور زمان در بازی به‌دست می‌آورید، شخصی‌سازی کنید. بازی حتی به شکلی گسترده‌تر اجازه شخصی‌سازی وسایل نقلیه را به شما خواهد داد، اما این یکی از زمان عرضه در دسترس نخواهد بود. برای خرید آیتم‌های درون بازی، سازندگان دو راه پیش روی شما می‌گذازند. اولی Company Coin و دومی Battlefield Currency که به ترتیب نمایان‌گر ارز داخل بازی و ارز دنیای واقعی هستند. Company Coin ها از طریق تجربه بازی و پیشرفت در آن به‌دست می‌آید و شما قادر هستید از طریق آن هم آیتم‌های تزئینی بخرید و هم اینکه آیتم‌های ویژه‌ای برای سلاح‌ها یا وسایل نقلیه خود تهیه کنید. این در حالی است که پول واقعی که با نام Battlefield Currency شناخته می‌شود، فقط می‌تواند آیتم‌های تزئینی و مواردی را برای شما به ارمغان بیاورد که تاثیری در گیم‌پلی بازی ندارند. البته به گفته دایس، فعلا استفاده از ارز واقعی در زمان انتشار در دسترس نخواهد بود و باید دید که سازندگان چه زمانی این امکان را به اثر خود می‌افزایند.

همانطور که کمپانی الکترونیک آرتز از همان اوایل معرفی بازی Battlefield V اشاره کرد، این بازی هیچ پرمیوم پس یا محتوای اضافی قابل خریدی نخواهد داشت و تمام محتویاتی که به بازی اضافه می‌شوند، به‌صورت رایگان و برای دارندگان تمام نسخه‌های بازی منتشر خواهد شد. استودیو دایس این شیوه از ارائه محتوا را با نام Tides of War یاد می‌کند که تاکنون سه قسمت از این روند انتشار بسته‌های الحاقی مشخص شده‌اند که جزئیات آن در تصویر زیر قابل مشاهده است. در اولین اپیزود از این دی‌ال‌سی‌ها، شاهد انتشار آخرین قسمت از بخش وار استوریز در کنار نقشه پانزراستورم و قابلیت شخصی‌سازی وسایل نقلیه خواهیم بود و در ادامه نیز طی قسمت‌های دوم و سوم حالت‌های بازی Combined Arms و Firestorm همراه با دو نقشه جدید به این اثر افزوده می‌شوند. محتویات این سه قسمت تا اواسط اسفند امسال عرضه خواهد شد و باید دید که برای پشتیبانی‌های بعد از آن، استودیو دایس چه برنامه‌ای در سر دارد.

Battlefield V

در پایان، باید اشاره کنیم که بازی Battlefield V در تاریخ ۲۴ آبان بصورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد، اما پی‌سی‌بازانی که دارای اکانت Origin Access Premier هستند از ۱۸ آبان به این بازی دسترسی دارند و همچنین افرادی که اکانت اوریجین اکسس عادی یا EA Access دارند، می‌توانند به مدت ۱۰ ساعت جدیدترین دستپخت استودیو دایس را تجربه کنند. تفاوت میان نسخه‌های مختلف بازی این بار فقط به آیتم‌های درون آن خلاصه می‌شود و هیچ محتویات قابل بازی اضافه‌ای از این طریق در دسترس قرار نخواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش نمایش بازی Battlefield V»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..