تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید اولین دوربین فیلمبرداری با سنسور ارگانیک توسط پاناسونیک

تولید اولین دوربین فیلمبرداری با سنسور ارگانیک توسط پاناسونیکبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ با نام ماتسوشیتا تاسیس شد و در طول سال‌های متمادی فعالیت حالا در ردیف شرکت‌های بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار دارد. مدتی است این شرکت با فوجی فیلم همکاری کرده است. فوجی فیلم نیز بزرگترین شرکت مرتبط با عکاسی و فیلم‌برداری دنیا است، یکی از اولین نو آوران بازار دوربین هیا دیجیتال کامپکت است.

  پاناسونیک اخیرا در خبری همکاری خود با فوجی فیلم را اعلام کرد. گفته شده است ثمره این همکاری اولین دوربین فیلم‌برداری 8K دنیا مجهز به سنسور ارگانیک خواهد بود. اما شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصلا این حسگر یا سنسور ارگانیک چیست. در دوربین‌های معمولی حسگر CMOS به کار رفته شده است. این حسگر سیلیکون به عنوان یک واسطه حساس به نور عمل می‌کند و وظیفه آن ذخیره بار و بازخوانی مدار است. در واقع رفتار شاتر توسط این نرخ بازخوانی تعیین می‌شود. اما در فیلم ارگانیک هر دو پردازنده به طور مستقل عمل می‌کنند. در نتیجه نوردهی می‌تواند برای تمام حسگر متوقف شود .

تولید اولین دوربین فیلمبرداری با سنسور ارگانیک توسط پاناسونیک

طراحی این حسگر جدید در دوربین پاناسونیک 8K به شکلی است که حساسیت مختلفی برای ثبت تصویر ایجاد می‌کند. با این کار به طور مدارم افکت فیلتر کاهنده به شیوه‌های گوناگون ایجاد می‌شود. پاناسونیک جزئیات خاصی از داینامیک این دوربین فاش نکرده است اما ادعا می‌کند رنج گسترده‌ای را پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌های دیگر این دوربین می‌توان به وزن سبک، اندازه کوچک و کیفیت‌های 4K، 8K و HD اشاره کرد. تنوع زیادی در کارایی فیلم‌هایی با کیفیت 8K وجود دارد و در ضمن طراحی بدنه آن به گونه‌ای انجام شده که بسیار سبک باشد؛ در نتیجه از این دوربین در موقعیت‌های مختلفی می‌شود استفاده کرد.

ویژگی‌های اصلی این دوربین شامل داینامیک رنج بالا در رزولوشن 8K با قابلیت تشخیص شرایط کم نور و پرنور، نوردهی تمام پیکسل‌ها با گلوبال شاتر و آزادی بیشتر در عکاسی با فیلتر کاهنده نور می‌شود.

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

انتهای پیام/

دوربینی که پاناسونیک و فوجی فیلم با هم می‌سازند چیست؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید اولین دوربین فیلمبرداری با سنسور ارگانیک توسط پاناسونیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..