تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغزیدن هواپیمای بوئینگ حین فرود حادثه ساز شد +فیلم

لغزیدن هواپیمای بوئینگ حین فرود حادثه ساز شد + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لغزیدن و سپس آتش گرفتن موتور یک فروند هواپیمای باربری روی باند فرودگاهی در کانادا موجب زخمی شدن چهار نفر شد. این هواپیمای بوئینگ 747 که در حال فرود روی باند فرودگاه بود در اثر وزش باد شدید از باند فرود خارج شد و سپس آتش گرفت. این حادثه حین فرود هواپیما در باند 14 فرودگاه رخ داد و هواپیما پس از منحرف شدن از باند حدود 210 متر روی زمین کشیده شد.

این حادثه در ساعت 5.15 دقیقه صبح تاریخ 7 نوامبر در فرودگاه بین المللی "هالی فاکس" کانادا رخ داد. چهار خدمه هواپیما که در اثر این حادثه دچار جراحت سطحی شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

یکی از شاهدان عینی با نام "جان فودج" در این باره گفت : " صحنه بسیار وحشتناکی بود. موتورهای هواپیما متلاشی و دچار آتش شدند و به بال های هواپیما آسیب زیادی وارد شد. مثل این بود که هواپیما به دو نیمه تبدیل شده باشد. هواپیما در فاصله 50 متری نرده های فلزی که به دور فرودگاه کشیده شده بود متوقف شد."

در ویدئویی که منتشر شده است نشان می دهد که دماغه هواپیما بصورت نسبی دچار آسیب شده است. همچنین در این ویدئو خسارت زیادی که به بدنه هواپیما وارد شده کاملا مشخص است. این هواپیمای 183500 کیلوگرمی که حامل خرچنگ زنده بود از شیکاگو وارد کانادا شده بود و قرار بود به مقصد چین پرواز کند.

بررسی های اولیه در خصوص علت اصلی وقوع این حادثه آغاز شده و به نظر می رسد هوای بارانی و وزش باد شدید علت وقوع این حادثه بوده است. "لاری ونس" یک آنالیزور حوادث هوایی که مدت 25 سال در این کار تجربه دارد در این باره گفت : " در حوادث مشابه آب و هوای نامناسب موجب انحراف هواپیما می شود. این مسئله می تواند موجب سرعت زیاد هواپیما حین فرود و یا تاخیر در فرود شود."

انتهای پیام/

حادثه برای هواپیمای باربری حین فرود در فرودگاه کانادا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغزیدن هواپیمای بوئینگ حین فرود حادثه ساز شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..