تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیشابور به استقبال هفته کتاب می رود

نیشابور به استقبال هفته کتاب می رودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا مقدم پاشا رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور گفت: امسال شعار «حال خوش خواندن» به عنوان شعار بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است و هدف از برگزاری هفته کتاب، ترویج کتابخوانی و تشویق مردم به مطالعه بیشتر است.


وی افزود: بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در نیشابور با نواختن زنگ کتاب در مدارس آغاز می‌شود و برگزاری نشست کتاب خوان ویژه دانش آموزان در مدارس، سلسله نشست‌های نقد کتاب با نام ۴۰ کتاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه‌های روز نخست هفته کتاب در شهرستان است.

مقدم پاشا گفت:افتتاح دو کتابخانه روستایی، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی سطح شهرستان و افتتاح ایستگاه مطالعه در سالن انتظار اداره زندان از دیگر برنامه‌های این هفته در نیشابور است.

وی تصریح کرد:گشایش ایستگاه مطالعه در شهر درود، فضاسازی در سطح کتابخانه ها، راه اندازی ایستگاه مطالعه در سطح شهر از سایر برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی نیشابور است.

انتهای پیام//م.م

روی خوش پایتخت کتاب ایران به هفته کتاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیشابور به استقبال هفته کتاب می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..