تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت بتن باید کارشناسی صورت بگیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم عصر دیروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم با اشاره به سیاست دولت در خصوص نظام بانکی گفت:رئیس جمهور در خصوص اصلاح نظام بانکی به رئیس بانک مرکزی دستور داده است، اما با این وجود هنوز استان‌ها در زمینه تسهیلات بانکی از جمله تسهیلات طرح رونق تولید مشکل دارند.

غضنفری با اشاره به لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های طرح رونق تولید در استان قم بیان کرد: باید متقاضیانی که به بانک‌ها مراجعه نمی‌کنند پرونده‌هایشان از طرف بانک‌های استان به سازمان مربوطه ارجاع داده شود.

وی ادامه داد: در استان قم منابع بانکی به اندازه کافی برای پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید وجود دارد، اما تاکنون تنها 15 درصد این منابع جذب شده است، در حالی که باید هر ماه شاهد جذب 20 درصد منابع طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی استان باشند؛ 900 میلیارد تومان برای قم در این زمینه تسهیلات در نظر گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم عنوان کرد: عمده تسهیلات طرح رونق تولید مربوط به سرمایه در گردش بخش صنعت است، رئیس مجلس شورای اسلامی بر تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی قم تاکید کرد.

وی ادامه داد: در خصوص افزایش قیمت بتن در استان قم هم با کار کارشناسی باید این کار صورت بگیرد، البته این افزایش قیمت نباید به گونه ای باشد که به مردم فشار بیاید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم یادآورشد: توقع باید از دستگاه‌های خدمت رسان دو طرفه باشد، یعنی باید در عین حال که از این دستگاه‌ها انتظار خدمت داریم، برای دریافت مطالبات آن‌ها تلاش کنیم، دستگاه‌های خدمت رسان همچون شرکت توزیع برق استان مطالبات زیادی از مشترکان دارند.

انتهای پیام/ح

فقط ۱۵ درصد تسهیلات طرح رونق تولید در قم جذب شده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت بتن باید کارشناسی صورت بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..