تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران در مسیر ترانزیت موادمخدر از افغانستان به سایر کشور ها قرار دارد

آحاد جامعه معضل مواد مخدر را جدی تلقی کنند

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سردار اسکندر مومنی دبیرستاد مبارزه با موادمخدر گفت:از ابتدای امسال تا کنون نیروی انتظامی بیش از 500تن انواع مواد مخدر را کشف کرده است و 9تن از پرسنل این نیرو در این راه شهادت رسیده اند.

سردار مومنی با بیان اینکه میانگین سنی معتادین به موادمخدر در کشور حدود 24.5سال است، بیان کرد: حساسیت به خطرات استفاده موادمخدر باید بین آحاد جامعه ایجاد شود و همه مردم و به خصوص خانواده ها معضل موادمخدر را به عنوان دغدغه جدی تلقی کنند.

وی با اشاره موقعیت جغرافیایی کشور عنوان کرد: ایران در مسیر ترانزیت موادمخدر از افغانستان به سایر کشورها قرار دارد و این مسئله باعث شده تا مبارزه با عوامل تهیه و توزیع موادمخدر در اولویت کوتاه مدت این ستاد قرار بگیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز در کشور حساسیت لازم در این خصوص وجود ندارد و ضرورت دارد دستگاه‌های متولی فرهنگی کشور با برنامه‌ریزی خلاقانه و طراحی ایده‌های نو، آگاهی از خطرات مصرف موادمخدر را به دل روستاها و مناطق مختلف کشور ببرند تا جامعه در برابر این پدید شوم و ویرانگر ایمن شود.

انتهای پیام/ح

افزایش ۵۰برابری تولید موادمخدر در افغانستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران در مسیر ترانزیت موادمخدر از افغانستان به سایر کشور ها قرار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..