تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاده مرگ تکاب دوباره با بی مهری مسئولین روبرو شد

ساعت: 11:20 منتشر شده در مورخ: 1397/08/21 شناسه خبر: 1427316

مدتی پیش استاندار به شهرستان تکاب آمد و وعده ای در خصوص آسفالت جاده تکاب شاهیندژ داد که مردم از طریق رسانه ها و فضای مجازی به این سخن استاندار دلگرم و امیدوار شدند که کابوس جاده مرگ دیگر رو به پایان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، چند روزی است که سرما بر شهرستان تکاب حاکم شده و کم کم بوی فصل زمستان را به مشام همشهریان تکابی می رساند.

آمدن زمستان علاوه بر خبر بارش باران و برف خبر دیگری را نیز به این شهر می دهد، خبر وعده پوچ و توخالی مسئولین استانی از بابت آسفالت و بهسازی جاده مرگ تکاب، راه مواصلاتی تکاب ـ شاهیندژ.

مدتی پیش استاندار به شهرستان تکاب آمد و وعده ای در خصوص آسفالت جاده تکاب ـ شاهیندژ داد که مردم از طریق رسانه ها و فضای مجازی به این سخن استاندار دلگرم و امیدوار شدند که کابوس جاده مرگ دیگر رو به پایان است.

سفر معاون وزیر راه و شهر سازی نیز مردم را دلگرم به درست شدن جاده مرگ که همیشه خاطرات تلخی را برای مردمان شهر گذاشته، داشت ولی این سفرها جز وعده ای پوچ و توخالی چیزی به ارمغان نیاورده است.

با وجود اینکه حجت الاسلام برادری امام جمعه تکاب چندین بار در خطبه های نماز جمعه به مسئولین استانی و شهرستانی تذکر داده که نسبت به وعده هایشان جامه عمل بپوشانند ولی گویا مسئولین استانی گوششان را پنبه گرفته اند که صدای مردم شریف و مظلوم تکاب را نشنوند و خودشان را به خواب زمستانی زده اند تا با آمدن زمستان و سرماب هانه ای برای کم کاری و عملکرد نادرست خویش داشته باشند.

در این میان هاشمی نماینده مردم میاندوآب، شاهیندژ و تکاب در مجلس خبر از درست شدن جاده ها می داد ولی گویا این خبر فقط در حد حرفی بیش نبود و تاکنون جامه عمل به خود نپوشیده و شاید جاده مرگ سلاحی برای تبلیغات نمایندگان در زمان انتخابات است.

اکنون مردم تکاب منتظر پاسخی از سوی مسئولین استانی برای بیان دلایل کوتاهی در عدم بازسای و بهبود جاده مواصلاتی خویش هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاده مرگ تکاب دوباره با بی مهری مسئولین روبرو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..