تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختران والیبالیست ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی اعزام شدند

ساعت: 11:16 منتشر شده در مورخ: 1397/08/21 شناسه خبر: 1427370

دبیر هیئت والیبال آذربایجان غربی گفت: ۲ والیبالیست دختر ارومیه‌ای به دومین مرحله اردوی تیم ملی اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا غلامحسین کردستانچی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به دعوت از دو والیبالیست دختر ارومیه‌ای به اردوهای تیم ملی والیبال، اظهار داشت: اسما سعیدی و معصومه اسماعیلی در لیست ۱۷ نفری تیم ملی دختران قرار دارند.

وی، بیان داشت: در اردویی که از نوزدهم تا بیست و نهم آبان ماه در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود اعزام شدند.

دبیر هیئت والیبال آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون والیبال الهه حلاج، مینا بختیار، محدثه مشتاقی، هانیه مهدی زاده، سوگند ثابت، سوگند حق‌پرست، رقیه جهانی، زهرا خان محمدی، هانیه حسینی، مهتا یحیی پور، فاطمه صبوری، زهرا صالحی، فاطمه سلگی، رؤیا فرخی و زهرا کریمی ۱۵ بازیکن دیگر دعوت شده به این اردو هستند.

وی، ابراز داشت: سعیدی و اسماعیلی پیش از این نیز پیراهن تیم ملی را بر تن کرده و به همراه تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختران والیبالیست ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..