تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ۶۰۰ دانش آموز بوکانی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

ساعت: 11:12 منتشر شده در مورخ: 1397/08/21 شناسه خبر: 1427361

سومین کاروان دانش آموزی بوکان امروز عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در حاشیه بدرقه این کاروان که با حضور مسئولان شهرستانی در سالن سوم خرداد برگزار شد، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بوکان از اعزام ۶۰۰ نفر دانش آموزان پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خبر داد و گفت: این کاروان سومین کاروان اعزامی از شهرستان بوکان به مناطق جنگی شمال غرب کشور است.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی با بیان اینکه دانش آموزان از یادمان های شهدای مهاباد و نقده بازدید خواهند داشت، اذعان داشت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور حفظ منزلت ایثار و شهادت، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد تعامل بیتن نوجوانان نسل امروز و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، آمادگی نوجوانان نسبت به جنگ نرم دشمنان و فضای مجازی و… عنوان کرد.

جمشیدی با بیان اینکه از سرمربیان و مربیان حلقه های صالحین به عنوان روحانی کاروان و مدافع حرم و از ایثارگران و رزمندگان شهرستان به عنوان راوی استفاده شده است، بیان داشت: در این کاروان ۶۰۰ دانش آموز پسر در قالب ۱۱ دستگاه اتوبوس در سفری یک روزه و در قالب درس آمادگی دفاعی از یادمان های شهدای مهاباد و نقده بازدید و با شهدا پیمانی دوباره خواهند بست.

وی عنوان کرد: برنامه های برنامه های فرهنگی، برگزاری مسابقات، فرهنگی و هنری، توزیع محموله های فرهنگی و… از دیگر برنامه های اردوی راهیان نور شهرستان بوکان است.

طی سال جاری ۲۵۰۰ دانش اموز دختر و پسر بوکانی طی ۴ مرحله راهی مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ۶۰۰ دانش آموز بوکانی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..