تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات از دستگیری باندقاچاق مواد مخدر در بیله‎سوار

ساعت: 11:07 منتشر شده در مورخ: 1397/08/21 شناسه خبر: 1427327

باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در بیله سوار متلاشی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،در روزهای اخیر طی عملیاتی یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با همکاری مرزبانان، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شهرستان بیله سوار متلاشی شد؛ در این عملیات طی تعقیب و گریز دو تن از اعضای این باند دستگیر شدند.
صابر فرامرزنژاد دادستان بیله سوار گفت: در این عملیات از افراد دستگیر شده 17 کیلو و 813 گرم تریاک، 9 کیلو و 39 گرم هرویین، 699گرم شیشه و مقداری از سایر مشتقات مواد مخدر قرص تارمادون و 2 هزار عدد قرص متادون کشف و ضبط شده است.
وی گفت: با دستوارات قاطع دادرس و جانشین بازپرس تشکیلات قضایی شهرستان بیله سوار سایر قاچاقچیان باند نیز بزودی دستگیر و به مجازات قانونی خواهند رسید.

بیله سوار مغان در شمال اردبیل واقع است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات از دستگیری باندقاچاق مواد مخدر در بیله‎سوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..