تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان بازگشت تیم ملی پرورش اندام به کشور مشخص شد

تیم ملی پرورش اندام پس از قهرمانی در رقابت‌های جهانی بنیدورم اسپانیا بامداد فردا (سه شنبه) به کشور باز می‌گردد.

زمان بازگشت تیم ملی پرورش اندام به کشور مشخص شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان رقابت‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی جهان در شهر ساحلی بنیدروم اسپانیا، ملی‌پوشان ایران که با ۱۲ ورزشکار عازم این مسابقات شده بودند در پایان با کسب ۸ طلا، یک نقره و 2 برنز برای چهارمین بار متوالی بر بام جهان ایستادند. کره جنوبی و چین هم در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی ایران در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان در بنیدروم اسپانیا به عنوان بهترین مدیر سال ۲۰۱۸ IFBB معرفی شد.

طبق برنامه‌های ریزی انجام شده قرار است اعضای پر افتخار تیم ملی پرورش اندام ساعت ۳۰: ۵ بامداد فردا (سه شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی وارد میهن عزیزمان شوند.

بیشتر بخوانید:تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان جهان شد درخشش پرورش اندام کاران در قلب اسپانیا سانتونجا در ریاست فدراسیون جهانی پرورش اندام ابقا شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان بازگشت تیم ملی پرورش اندام به کشور مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..