تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگنده آمریکایی در اوکیناوای ژاپن سقوط کرد

به گزارش شبکه 'راشا تودی'، دو خلبان جنگنده اف ای- 18آمریکا که از ناو هواپیمابر 'یو اس اس رونالد ریگان' به پرواز درآمده بود، نجات یافتند و در شرایط مساعدی به سر می برند.

طبق اعلام اداره دفاع اوکیناوا، این جنگنده پس از پرواز برای انجام ماموریت معمول در دریای فیلیپین، به خاطر نقص فنی و مشکل موتور سقوط کرد.
این اولین بار نیست که هواپیماهای ناو هواپیمابر یو اس اس رونالد ریگان دچار سانحه می شوند. هلی کوپیتر ام اچ - 60 نیروی دریایی آمریکا در اکتبر، بلافاصله پس از برخاستن از باند سقوط کرد و چند زخمی به جا گذاشت.

در حال حاضر ۴۷ هزار سرباز آمریکایی در پایگاه «فوتنما» در جزیره اوکیناوا مستقر هستند و فوتنما بزرگترین پایگاه نظامیان آمریکایی در ژاپن است. این پایگاه نظامی از زمان پایان جنگ جهانی دوم در اوکیناوا بوده و میزبان جنگنده و هواپیماهای غول پیکری است که بسیار پر سر و صدا و از نظر زیست محیطی نیز بسیار مخرب هستند.
فعالان محیط زیستی ژاپن وجود این پایگاه آمریکایی را تهدیدی برای مرجان‌ها و جانداران دریایی در این منطقه می‌دانند.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگنده آمریکایی در اوکیناوای ژاپن سقوط کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..