تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت اپل دیگر قصد ندارد میزان فروش محصولات خود را اعلام کند!

شرکت اپل دیگر قصد ندارد میزان فروش محصولات خود را اعلام کند!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل به دلیل تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح شرکتی بسیار معروف است. از جمله این سخت‌افزارها می‌توان به آیفون، آیپد و مک اشاره کرد. این شرکت خلاق با تولید سالانه‌ محصولات جدید همواره روند صعودی خود را حفظ کرده است.

متصدی امور مالی شرکت اپل، Luca Maestri، در تماس با نشریه‌ی Q4 ،اعلام کرد که این شرکت دیگر فروش واحدهای سخت‌افزاری خود شامل iphone ، ipad و Mac را اعلام نخواهد کرد. این قانون شبیه قوانین پیش‌نویس شده‌ای است که شرکت اپل برای دستگاه‌های کوچک‌تر خود، مثل AppleWatch ، Airpod ها و HomePod ، از آن‌ها پیروی می‌کند. این محصولات کوچک اپل در گروهی با نام محصولات دیگر (Others) طبقه‌بندی می‌شوند و میزان فروش آنها در سال اعلام نمی‌شود.:

گفتنی است؛ برعکس درآمد 29 درصدی اپل، پس از این‌که درصد فروش واحدهای iphone طی چند سال اخیر بدون تغییر ماند، این تصمیم‌گیری از سوی مقامات اتخاذ شده است. ماستری در این خصوص می‌گوید: تصمیم ما برای عدم اعلام فروش واحدها به این دلیل است که این الگو معرف خوبی برای قدرت اساسی تجاری ما نیست. یک واحد فروش ما اکنون، نسبت به گذشته مطابقت کم‌تری دارد. وی می‌گوید اضافه کردن افزایش فروش واحدها هنوز هم به طور مشخص، قسمتی از اهداف شرکت اپل است.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل در این خصوص می‌گوید: این رخداد شبیه به این است که شما به بازار می‌روید و کارت خود را در صندوق فشار می‌دهید و آن‌ها می‌پرسند که در کارت خود چند واحد دارید؟ به خاطر ارزش کلی پولی که در کارت وجود دارد، چندان اهمیتی ندارد که چند واحد در آن وجود دارد.

با این‌که ممکن است فروش واحدها به طور صحیح برنامه‌ کار شرکت اپل را معرفی نکند، اما فروش واحدها الگویی بود که تحلیل‌گران و مقاله‌نویسان به کمک آن قیمت فروش محصولات اپل را محاسبه می‌کردند. به عنوان مثال، به دلیل این‌که آیفون‌های جدید مانند iphone XS، iphone XS Max و iphoneXR، با قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر مانند iphone6S، iphoneSE و iphone6 که درحال حاضر فروش آن‌ها قطع شده، به فروش می‌روند، این شماره می‌توانست نسبت به این‌که چگونه مدل‌های مختلف آیفون فروش می‌روند، بینشی را ارائه دهد.

با این تفاسیر و با توجه به این که فصل تعطیلات در راه است، برای تحلیل‌گران سخت است تا به محاسبه‌ میزان فروش گوشی‌های آیفون اپل در فصل پاییز بپردازند و به همین دلیل ممکن است آمار فروش آیفون‌های این شرکت در آینده مخفی بماند.

بیشتر بخوانید: فیس‌بوک، اینستاگرام و اسنپ‌چت عامل اصلی افسردگی هستند 

انتهای پیام/

اپل دیگر میزان فروش محصولات خود را اعلام نمی‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت اپل دیگر قصد ندارد میزان فروش محصولات خود را اعلام کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..