تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۱۰ درصدی تولید کنسانتره زغال سنگ ایمیدرو

میزان تولید کنسانتره زغال سنگ شرکت‌های طبس و البرز مرکزی (وابسته به ایمیدرو) طی سال ۹۷، حدود ۱۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش شمانیوز:شرکت‌های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان مهر، ۴۳۱ هزار و ۲۹۵ تن کنسانتره زغال سنگ تولید کردند. اما رقم تولید مدت مشابه سال گذشته، ۳۹۲ هزار و ۸۲۵ تن بود. از میزان تولید کنسانتره زغال سنگ، ۳۷۷ هزار و ۸۸۷ تن توسط «شرکت زغال سنگ طبس» و ۵۳ هزار و ۴۰۸ تن از سوی «شرکت زغال سنگ البرز مرکزی» تولید شد.

همچنین شرکت‌های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی طی ۷ ماهه امسال، یک میلیون و ۲۹ هزار و ۲۳۸ تن زغال سنگ استخراج کردند که نسبت به رقم استخراج مدت مشابه سال گذشته (۹۲۳ هزار و ۷۵ تن)، ۱۲ درصد رشد نشان می‌دهد. در این میان، شرکت طبس ۹۳۴ هزار و ۳۸۱ تن و شرکت البرز مرکزی ۹۴ هزار و ۸۵۷ تن ماده معدنی استخراج کرد.

میزان ارسال کنسانتره زغال سنگ این شرکت‌ها به مشتریان طی مدت یاد شده نیز با ۴ درصد رشد، از ۴۱۹ هزار و ۵۶۰ تن مدت مشابه سال قبل به ۴۳۵ هزار و ۲۲۸ تن در ۷ ماهه سال ۹۷ رسید. میزان ارسال کنسانتره شرکت‌های طبس و البرز مرکزی به ترتیب ۳۷۲ هزار و ۶۷ تن و ۶۳ هزار و ۱۶۱ تن بود.

بنا به این گزارش، شرکت‌های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی طی ماه مهر ۶۶ هزار و ۸۴۸ تن کنسانتره زغال سنگ «تولید»، ۱۲۶ هزار و ۱۶۸ تن ماده معدنی «استخراج» و ۴۳ هزار و ۹۹۷ تن کنسانتره «ارسال» کردند.

منبع:ایمیدرو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۱۰ درصدی تولید کنسانتره زغال سنگ ایمیدرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..