تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث نیروگاه chp با ظرفیت ۲۵ مگاوات در قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ مهدی آهنین پنجه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم عصر دیروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری قم با اشاره به افتتاح نیروگاه‌های خورشیدی در استان قم گفت: دیروز یک نیروگاه برق خورشیدی به نام غدیر با 37 هزار پنل خورشیدی در جاده کوه سفید افتتاح شد که 10 میلیون یورو سرمایه گذاری برای احداث و بهره برداری آن صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم اضافه کرد: تخصیص ارز 4200 تومانی برای واردات پنل‌های خورشیدی امکان پذیر نیست، پیشنهاد استفاده از پنل‌های تولید داخل برای احداث نیروگاه برق خورشیدی مطرح شده و احتمال افزایش قیمت تضمینی خرید برق خورشیدی وجود دارد.

وی ادامه داد: مساحت زمین نیروگاه برق خورشیدی غدیر 20 هکتار است و این نیروگاه به ردیاب خورشیدی مجهز است و به همین دلیل راندمان آن 15 درصد بیشتر از نیروگاه‌های مشابه است.

آهنین پنجه با اشاره به موانع احداث نیروگاه CHP در استان قم عنوان کرد: یک نیروگاه CHP با ظرفیت 25 مگاوات در استان در دست احداث است و در صورت برطرف کردن موانع پیش روی این پروژه از سوی شهرداری قم امکان بهره برداری از آن در زمان کوتاهی وجود دارد.

انتهای پیام/ح

ارز ۴۲۰۰ تومانی به واردات پنل‌های خورشیدی تخصیص نمی‌یابد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث نیروگاه chp با ظرفیت ۲۵ مگاوات در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..