تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز نشست خبری تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شبکه‌های استانی

آغاز نشست خبری تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شبکه‌های استانیبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دارابی معاون امور استان‌ها و رئیس ستاد بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی سازمان صدا و سیما، صبح امروز در نشست خبری برنامه‌های شبکه‌های استانی با موضوع چهل سالگی انقلاب گفت: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تمام استان‌ها تشکیل شده و نشست‌های مختلفی با برنامه سازان و مدیران استانی برگزار کرده ایم.برنامه های متفاوتی هم برای بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خواهیم داشت. برای مثال، برنامه‌ای به اسم «کارنامه» داریم که در این برنامه تلویزیونی تمام دولت ها، مدیران، استاندار‌ها و ... عملکرد خودشان را اعلام کرده‌اند. ما هیچ منعی برای دعوت از مدیران نداریم؛ مگر اینکه خودشان تمایل به حضور در برنامه نداشته باشند.

وی افزود: همچنین مستندی ۳۳ قسمتی دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی و کارنامه‌ خدمات آن را در اختیار مردم قرار می‌دهد. ما در برنامه‌های خود تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی را قرار داده‌ایم؛ چرا که باید چهره‌های انقلاب را به جوانان معرفی کنیم. به همین منظور با مشورت و همکاری دوستانمان در استان‌ها این چهره‌ها شناسایی شدند و مستند آن‌ها در حال تولید است.

خبر ادامه دارد/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز نشست خبری تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شبکه‌های استانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..