تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیمیایی به تئاتر می‌رود/ تعویق در ساخت «هانه»

کیمیایی به تئاتر می‌رود/ تعویق در ساخت «هانه»پولاد کیمیایی بازیگر و کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه بازیگری به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مشغول تمرین برای بازی در تئاتری به نام «طناب» هستم که از چند بازیگر نام آشنای دیگر نیز بهره خواهد برد.

وی افزود: کارگردانی این تئاتر که بر اساس «طناب» هیچکاک نوشته شده، بر عهده نصیر ملک جوست و احتمالاً تلفیق موزیکالی دارد و نمایشی جذاب خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم «هانه» به کارگردانی خود عنوان کرد: پس از اتمام کارم در نمایش «طناب»، فیلمنامه «هانه» را تکمیل و بازنویسی می‌کنم و برنامه ریزی‌های تولید را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیمیایی به تئاتر می‌رود/ تعویق در ساخت «هانه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..