تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستاجران زلزله زده کرمانشاه صاحبخانه می‌شوند

۷۹۵۸۱۲

۲۷ بازدید

فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به رشد ساختمان‌سازی پس از زلزله گفت: افرادی که همچنان در داخل شهر در کانکس زندگی می‌کنند، مستاجران واحدهای تخریبی هستند که دولت برای آنها نیز تدابیری اندیشیده‌است تا در صورت دارا بودن شرایط لازم، بتوانند صاحبخانه شوند.

خبرگزاری ایلنا: فرماندار سرپل‌ذهاب با اشاره به رشد ساختمان‌سازی پس از زلزله گفت: پس از زلزله ساختمان‌ها از یک طبقه به دو طبقه و بیشتر افزایش پیدا کرده و میانگین تراکم در حال حاضر سه طبقه است.

همچنین روند بازسازی چه در حوزه شهری و چه در حوزه روستایی روند رو به رشدی داشته است. جمالی‌نیا با اشاره به افزایش تورم در کشور خاطرنشان کرد: تورم و افزایش قیمت مصالح ساختمانی و نابسامانی اقتصادی اگرچه در روند ساخت و ساز تاثیرگذار بوده‌است، اما خوشبختانه افرادی که تا پایان خرداد ماه کار ساخت و ساز مسکن‌شان به پایان رسید، با این مشکلات مواجه نشدند و بعد از پایان خرداد ماه تورم در قیمت مصالح ساختمانی تاثیر گذاشت، البته دولت اقداماتی را در راستای تسریع ساخت و ساز به مردم انجام داده‌است.

او با بیان اینکه دولت تا پایان بازسازی در کنار مردم قرار دارد، خاطرنشان کرد: بیش از ده هزار و ۸۵۰ واحد تعمیری در داخل شهر که قابل سکونت نبودند، پایان کار تعمیرات دریافت کرده‌اند و مستاجران و مالکان به داخل منازل بازگشته‌اند، اما افرادی که همچنان در داخل شهر در کانکس زندگی می‌کنند.

مستاجران واحدهای تخریبی هستند که دولت برای آنها نیز تدابیری اندیشیده‌است تا در صورت دارا بودن شرایط لازم، بتوانند صاحبخانه شوند و از محل اعتبارات در نظر گرفته شده برای زلزله زدگان برای این افراد نیز با مشارکت خودشان خانه‌ای ساخته و به آنها واگذار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستاجران زلزله زده کرمانشاه صاحبخانه می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..