تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواشناسی: هفته پر بارشی در پیش است

۷۹۵۸۰۶

۲۶۹۱ بازدید

خبرگزاری  ایرنا: مدیرکل پایش سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی ها نشان می دهد در هفته جاری بیشتر نقاط کشور شاهد بارش باران خواهند بود بنابراین هفته خوش بارشی در پیش داریم.

مسعود حقیقت افزود: امروز در استان های مازندران، گیلان و اردبیل بارش باران خواهیم داشت و شدت بارش در غرب گیلان خواهد بود، همچنین احتمال بارش برف در ارتفاعات البرز نیز وجود دارد.

وی اظهار داشت: امروز در دامنه های زاگرس از جمله آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، لرستان، شمال خوزستان، دامنه های البرز، زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران گاهی با رعد و برق همراه خواهد بود.

حقیقت ادامه داد: همچنین در مناطق مرکزی و شرق کشور مانند اصفهان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و یزد بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی گفت: با توجه به اینکه سامانه فعال در کشور طی روزهای گذشته بارش های خوبی را در نیمه جنوبی کشور به همراه داشته ، فردا از فعالیت آن در این مناطق کاسته می شود و بیشتر فعالیت در قالب بارش پراکنده در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان خواهد بود.

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی افزود: از سه شنبه سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب وارد کشور می شود که به طور کلی تا آخر هفته نیمه غربی و مرکزی کشور را در بر می گیرد.

وی گفت: امروز تا چهارشنبه در استان های ساحلی خزر دمای هوا 3 تا 5 درجه کاهش خواهد یافت.

 وضعیت هوای تهران / گرمترین و سردترین نقاط کشور

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی افزود: امروز و فردا در تهران بارش باران خواهیم داشت و انتظار می رود پایان هفته خنک و حتی سردی در پیش رو داشته باشیم؛ کمینه دمای امروز صبح پایتخت 12 درجه سانتی گراد و بیشینه دمای دیروز تهران 16 درجه سانتی گراد بود که امروز به 14 تا 15 درجه می رسد.

حقیقت گفت: راسک در استان سیستان و بلوچستان با 35 درجه و لاله زار در استان کرمان و صفاشهر در استان فارس با منفی 2 به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواشناسی: هفته پر بارشی در پیش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..