تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری اولین واحد فولاد سازی در نیمه دوم سال ۹۸

شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری مصمم است تا به عنوان اولین واحد فولاد سازی در طرح‌های استانی در نیمه دوم سال ۹۸ بهره برداری رسد

به گزارش شمانیوز:شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری که واحد احیا مستقیم آن به عنوان اولین طرح از واحد‌های هفت گانه استانی فولاد کشور در آبان ماه سال ۱۳۹۵ بهره برداری رسید، مصمم است تا به عنوان اولین واحد فولاد سازی در طرح‌های استانی در نیمه دوم سال ۹۸ بهره برداری گردد.
مهندس لطفی مدیر توسعه و تکنولوژی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با ذکر این مطلب گفت: پروژه فولادسازی شرکت از آذرماه سال ۹۵ مجدداً فعال گردیده و با پیشرفت ۷۰ درصدی کل پروژه، به عنوان پیشتاز پروژه‌های فولادسازی در مجموعه هفت طرح استانی قرار دارد. فرایند تولید در این واحد به روش کوره قوس الکتریکی ومحصول نهایی این پروژه اسلب (تختال) می‌باشد ضمناً جهت افزایش بهره وری واحد فولادسازی، قرارداد احداث یک ماشین ریخته گری بیلت نیز منعقد و مقدمات فعالیت‌های اجرایی در حال انجام می‌باشد.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات نصب برخی تجهیزات آغاز گردیده و بیش از نیمی از تجهیزات پروژه از کشور‌های اروپایی و چین وارد سایت شده است و در ماه‌های اخیر، تجهیزاتی همچون Ladle Turret، Tundish Car، جرثقیل‌های ۸۰ تن سالن ریخته گری، تجهیزات مربوط به واحد آبرسانی، تولید اکسیژن و هوای فشرده و مخازن مواد اولیه نصب گردیده و علیرغم مشکلات موجود و شرایط تحریم، با حمایت‌ها و پیگیری مدیرعامل محترم و تلاش پیمانکاران، پروژه در بخش‌های مختلف فعال می‌باشد.
وی افزود: انتظار می‌رود با برنامه ریزی و تلاش مضاعف تمام ارکان پروژه، در نیمه دوم سال ۹۸ شاهد بهره برداری از این پروژه به عنوان اولین واحد فولاد سازی استان باشیم.

منبع:شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری اولین واحد فولاد سازی در نیمه دوم سال ۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..