تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بن سلمان دستور ترور سردار سلیمانی را بعد از قتل خاشقچی داده بود !

ساعت24 -نیویورک تایمزجزییات توطئه ی بزرگ عربستان علیه ایران را فاش ساخت.

در این مقاله که امروز ۱۱ نوامبر منتشر شده است نیویورک تایمز به شکل تفصیلی پرده از طرح توطئه عربستان علیه ایران و همچنین ترور مخالفین عربستان پرداخته است.

در این مقاله تصریح شده است که از حدود بیش از یک سال پیش یعنی مارس ۲۰۱۷ نزدیک ترین مشاوران بن سلمان از جمله احمد العسیری رسما سفارش ترور سردار قاسم سلیمانی و همچنین خرابکاری اقتصادی در ایران را به واسطه های خارجی داده و برای این اقدام میلیاردها دلار در نظر گرفتند.

این مقاله یادآور می شود که طرح ترور نیابتی  در خارج از عربستان از جمله ترور سردار سلیمانی و خاشقچی از جمله طرح هایی بوده است که از اوان به قدرت رسیدن بن سلمان عملا  مد نظر مقامات عالی رتبه عربستان قرار گرفت و مکررا در جلسات با واسطه های خارجی از آنان تقاضا شده است.

منبع:نوداد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بن سلمان دستور ترور سردار سلیمانی را بعد از قتل خاشقچی داده بود !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..