تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارمین دوره از نمایشگاه گیاهان دارویی افتتاح شد

جعفری* چهارمین دوره از نمایشگاه گیاهان دارویی افتتاح شدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین نمایشگاه گیاهان دارویی و جشنواره طب سنتی ایرانی از صبح امروز 21 آبان‌ماه کار خود را در مصلی تهران آغاز کرد.

در این دوره از نمایشگاه بیش از 100 شرکت دانش‌بنیان و با هدف تجاری‌سازی محصولات و داروهای گیاهی وجود دارند.

چهارمین دوره از نمایشگاه گیاهان دارویی با هدف ارتباط میان علم و صنعت به صورت ویژه‌ای با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و برخی از دست‌اندرکاران حوزه صنعت افتتاح شد.

این نمایشگاه به عنوان محصولی برای کمک به تجاری‌سازی محصولات و همچنین افزایش خرید محصولات گیاهی توسط مردم افتتاح شد.

این دوره از نمایشگاه از 21 آبان‌ماه شروع می‌شود و تا 24 آبان‌ماه هر روز در مصلی تهران میزبان علاقمندان به طب سنتی و گیاهان دارویی است.

انتهای پیام/

چهارمین دوره از نمایشگاه گیاهان دارویی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارمین دوره از نمایشگاه گیاهان دارویی افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..