تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری در همدان 

  به گزارش خبرآنلاین همدان،مراسم افتتاحیه چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO و سیمنار بین المللی بهره گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فناوری و برنامه فرهنگی امروز دوشنبه با حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در سالن استانداری همدان برگزار خواهد شد.

در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی تنی چند از مسئولان از جمله رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر کل سازمان جهانی گردشگری و استاندار همدان سخنرانی خواهند داشت.

چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO نقش نوآوری و تکنولوژی در توسعه گردشگری فرهنگی و افزایش رقابت پذیری و جذابیت مقصد را بررسی می کند.

در ادامه این مراسم نشست تخصصی پیرامون چگونگی تحریک توانمندی های گردشگری فرهنگی بابهره گیری از نوآوری فناوری برگزار خواهد شد.

در این پنل با مدیریت استاد دانشگاه ویسکانسن استاون آمریکا، دکتر مایکل دی جیوواین استادیار دانشگاه وست چستر امریکا در خصوص پایداری و نواوری فناورانه در گردشگری میراث فرهنگی سخنرانی خواهد داشت و پروفسور لورنز کانتونی استاند دانشگاه دلا اسویزرا ایتالیانا سوئیس نیز پیرامون سهم فناوری اطلاعات و ارتباطات در گردشگری فرهنگی به عنوان یک نقشه راه سخنرانی می کند.

ورود گردشگر به کشور افزایشی است

همچنین دیروزدکتر علی اصغر مونسان، که جهت شرکت در چهلمین اجلاس جهانی گردشگری در همدان به سر می برد گفت : ورود گردشگر به کشور نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش هم داشته است. 

معاون رئیس جمهور همچنین عصر یکشنبه از موزه منطقه ای غرب کشور در همدان بازدید و در جریان روند تکمیل این موزه قرار گرفت.

 لازم به ذکر است، با حضور 80 تن از اعضای این اجلاس از 30 کشور جهان، چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) ادر همدان آغاز شده است.

«زوراب پولولیکاشویلی» دبیر کل سازمان جهانی گردشگری نیز بعد از ظهر یکشنبه به همراه علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با پرواز مستقیم به همدان وارد شد.

 بلافاصله پس از این اجلاس، نشست خبری دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و معاون رئیس جمهور با خبرنگاران برگزار می شود.

 در حاشیه این اجلاس کارگاه های آموزشی با حضور علاقه مندان حوزه گردشگری نیز برگزار خواهد شد.

لازم به یادآوری است، استان همدان با داشتن 1800 جاذبه گردشگری، به عنوان پنجمین شهر گردشگری کشور و پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین نامگذاری شده است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری در همدان »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..