تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش و طرز تهیه کیک لیمو با تخم خرفه

کیک لیمو یکی از کیک های کره خوشمزه است که با استفاده از پوست لیمو آن را تهیه می کنند. در این مطلب طرز تهیه این کیک را با تخم خرفه به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای کیک لیمو با تخم خرفه  شیر نصف پیمانه شکر 1/5 پیمانه ماست نصف پیمانه تخم خرفه 2 قاشق سوپخوری رنده پوست لیمو 1 قاشق سوپخوری نمک و وانیل 8/1 قاشق چایخوری کره 250 گرم آرد 450 گرم تخم مرغ 4 عدد بیکینگ پودر 2 قاشق چایخوری خامه 100 گرم مواد لازم برای شهد کیک آب نصف پیمانه شکر 1 پیمانه عسل 1 قاشق سوپخوری آموزش و طرز تهیه کیک لیمو با تخم خرفه طرز تهیه کیک لیموی خوشمزه

در ابتدا شیر و تخم خرفه را با هم مخلوط کنید و کناری قرار دهید. شکر و کره را 5 دقیقه بزنید و تخم مرغ ها را دانه دانه اضافه کنید.

ماست و خامه را مخلوط کنید، به شکر و کره اضافه کنید.

در آخر شیر و مواد خشک را اضافه کنید، در یک سینی فر به ابعاد 25 در 35 سانتی متری چرب شده بریزید و با حرارت 180 درجه سانتی گراد به مدت 40 دقیقه قرار دهید.

سپس از فر خارج کنید و روی کیک داغ، شربت سر را بریزید و برش دهید.

طرز تهیه شهد کیک

تمام مواد را مخلوط کنید و بر روی حرارت قرار دهید، پس از این شکر که حل شد، بگذارید تا خوب خنک شود.

» همچنین بخوانید :

طرز تهیه کیک شکلاتی سنتی

طرز تهیه کیک خرما کیک خوشمزه و مقوی

طرز تهیه کیک نعنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش و طرز تهیه کیک لیمو با تخم خرفه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..