تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در مدارس استان کردستان اجرا می‌شود

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الله نریمانی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی قرآن، کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم با مسوولیت آموزش و پرورش تشکیل و برنامه‌های مصوب در این کمیسیون به مدارس ابلاغ می‌شود.

وی بر برگزاری ماهانه جلسات و پیگیری نتایج مصوبات تاکید کرد و افزود: باید برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های این کمیسیون از ظرفیت و پتانسیل نهادهایی، چون ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی استفاده کرد.

وی به برنامه‌های قابل اجرا در آموزش و پرورش در حوزه قرآن پرداخت و خاطرنشان کرد: حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم یکی از برنامه‌های مهم است که قرار است با هدف نهادینه‌سازی و توسعه و تعمیق آموزش عمومی قرآن و مانوس شدن دانش‌آموزان با قرآن کریم اجرا شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه برای اجرای طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن از مکانیسم‌های تشویقی استفاده خواهد شد؛ گفت: همه دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

نریمانی آموزش و توانمندسازی معلمین دوره ابتدایی با حضور اساتید قرآنی را یکی دیگر از برنامه‌های آموزش و پرروش استان در راستای آموزش عمومی قرآن اعلام کرد و گفت: همه معلمین دوره ابتدایی در این دوره آموزشی شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ قرآن کریم میان دانش‌آموزان امری است که همواره مورد توجه بوده و اجرای این طرح‌ها نیز می‌تواند گام ارزشمندی در این راستا باشد.

انتهای پیام/م

اجرای طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در سال تحصیلی‌جاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم در مدارس استان کردستان اجرا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..