تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم ریاست سرپرست دانشگاه آزاد در پیچ و خم حاشیه‌ها/ مخبردزفولی: حکم ریاست «طهرانچی» تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود

مخبر دزفولی گفت: حکم ریاست طهرانچی با توجه به حواشی دانشگاه آزاد طی دو هفته آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حدود ۳ ماه پیش بود که در یک جلسه فوری اعضای هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد به فکر تغیر ریاست این دانشگاه و عزل فرهاد رهبر افتادند و به دنبال آن  طی حکمی از سوی رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد محمد مهدی طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد معرفی شده و سکانداری دانشگاه آزاد را در دست گرفت.

طهرانچی از 28 مرداد ماه تا به امروز با همان عنوان سرپرستی به کار خود ادامه می‌دهد و هنوز حکم ریاستش را از شورای عالی انقلاب فرهنگی دریافت نکرده است؛ سرپرستی که در شروع دوران فعالیتش با موجی از حواشی در دانشگاه آزاد مواجه شد و البته تا به امروز حکم های مختلفی را هم صادر کرده است.

شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه بررسی و صدور حکم برای طهرانچی را بر عهده دارد؛ درحالی که مسئولان دانشگاه آزاد از بررسی‌های نهایی برای صدور حکم طهرانچی و معرفی او به شورای عالی  خبر می‌دادند، اما محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طهرانچی هنوز برای ریاست دانشگاه آزاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی نشده است.

دانشگاه آزاد طی ۲ ماه گذشته با پر حاشیه‌ترین روز‌های خود مواجه بوده است و البته همین حواشی سبب برکناری بسیاری از مدیران دانشگاهی و عزل رئیس مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه شد و شاید همین حواشی هم نقشی در تصمیم گیری  اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تایید حکم طهرانچی داشته باشد.

تایید حکم ریاست طهرانچی در پیچ و خم تعین و تکلیف حواشی دانشگاه آزاد

 دو هفته دیگر زمان دقیق برای بررسی حکم ریاست طهرانچی

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره‌ی زمان دقیق برای تغیر وضعیت طهرانچی از سرپرستی به ریاست و تایید حکم او گفت: برای تایید حکم ۶ ماه زمان احتیاج داریم که سه ماه آن گذشته است.

وی با بیان اینکه حکم ریاست طهرانچی به زودی مورد بررسی قرار می‌گیرد، اظهار کرد:  طی دو هفته آینده جلساتی را درباره این موضوع برگزار خواهیم کرد و در آن جلسات درباره حکم ریاست تصمیم‌گیری انجام خواهد گرفت و نتیجه آن ابلاغ خواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به حواشی پیرامون دانشگاه آزاد و نقش آن در تصمیم گیری و اعضا برای تایید حکم ریاست طهرانچی گفت: در جلسه‌ای که تشکیل خواهد شد درباره حواشی پیرامون دانشگاه آزاد بحث خواهیم کرد و متناسب با آن‌ها  تصمیم گیری‌های نهایی انجام خواهد گرفت.

سرانجام حکم ریاست طهرانچی چه خواهد بود

حال باید دید که آیا حواشی دانشگاه آزاد در تصمیم گیری اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نقش خواهند داشت و سرانجام حکم ریاست طهرانچی و تغیر وضعیت سرپرستی او جه خواهد بود .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم ریاست سرپرست دانشگاه آزاد در پیچ و خم حاشیه‌ها/ مخبردزفولی: حکم ریاست «طهرانچی» تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..