تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدرتی عجیب که در دست های مرد چینی نهفته است! +فیلم

قدرتی عجیب که در دست های مرد چینیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وانگ هوآ مربی هنرهای رزمی اهل گوئیژو واقع در چین با قدرت نهفته در دستهایش و همچنین بهره گیری از فوت و فن هنرهای رزمی لحظاتی هیجان انگیز برای کاربران خلق کرد. او که یک کونگ‌فوکار حرفه ای است از دوران نوجوانی به خاطر استعدادش در هنرهای رزمی مورد توجه مردم شهر خود قرار گرفت و اکنون با شکستن 100 آجر در مدت زمانی کوتاه، آن هم با دست های خالی به سوژه ای داغ برای خبرنگاران تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:درگیری استاد کونگ فو با پلیس +تصاویر

گفتنی است  مدتی قبل از اینکه نام وانگ هوآ بر سر زبان ها بیفتد، استادی کونگ فوکار به نام "یانگ تینگجون" ملقب به پنجه آهنی با مهارت خود در حفظ تعادل روی دو انگشت دستهایش سر و صدای بسیاری به پا کرد. "چانگ او شیان" پیرمرد 94 ساله  نیز جزو افرادی از کشور چین بود که با توجه قدرت بدنی بالای خود در این ورزش به شهرت فراوانی دست یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدرتی عجیب که در دست های مرد چینی نهفته است! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..