تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت گران‌قیمت جدید Hublot تنها با بیت‌کوین باید خریداری شود

ساعت گران‌قیمت جدید Hublot تنها با بیت‌کوین باید خریداری شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی سوئیسی Hublot مدت زیادی است که ساعت‌های مچی قدرتمندی را تولید می‌کند که البته قیمت آن‌ها هم بسته به کیفیت آن‌ها بالا بوده و افراد خاصی توانایی خریداری آن‌ها را دارند. با توجه به حرکت برخی از کشورهای جهان به سمت ارزهای مجازی، Hublot تصمیم گرفته است که این حرکت را آغاز کند. این شرکت یک ساعت مچی گران‌قیمت به ارزش 25 هزار دلار معرفی کرده است. این ساعت بسیار گران است اما خرید آن برای پولدارها هم شاید چندان آسان نباشد چرا که این ساعت فقط با بیت‌کوین قابل خریداری است.

مدل این ساعت مچی جدید Meca-10 P2P است و Hublot آن را به مناسبت ده ساله شدن ارزهای مجازی طراحی و معرفی کرده است. خرید این ساعت به این صورت است که التدا یک فرد بیت‌کوین مورد نظر را برای آن پرداخت می‌کند و شرکت Hublot شماره سریال تراکنش را روی ساعت حکاکی می‌کند. Hublot در صورتی این تصمیم را گرفته است که از نظر بسیاری از کشورهای جهان استفاده از ارزهای مجازی غیرقانونی است.

البته، داشتن بیت‌کوین هم پایان ماجرا برای خرید این ساعت مچی نیست. این ساعت سازی سوئیسی اعلام کرده است که به دلیل محدودیت 21 میلیونی بیت‌کوین تنها 210 عدد از این ساعت تولید کرده است و در مصاحبه‌ای اختصاصی با بلومبرگ مطرح کرده است که هر 210 ساعت این شرکت به فروش رسیده‌اند. گفته می‌شود، Hublot تراکنش‌های انجام شده با بیت‌کوین را با کمپانی هنگ‌کنگی OSL بررسی می‌کند.

گفتنی است، شرکت Hublot در آینده‌ای بسیار نزدیک امکانی را فراهم خواهد کرد تا تمام ساعت‌های این شرکت با بیت‌کوین معامله شوند.

بیشتر بخوانید: سامسونگ W2019 به صورت رسمی معرفی شد +تصاویر

انتهای پیام/

ساعت مچی جدید 25 هزار دلاری Hublot تنها با بیت‌کوین قابل خریداری است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت گران‌قیمت جدید Hublot تنها با بیت‌کوین باید خریداری شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..