تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه ثبت درخواست انتقالی و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی فعال شد

سامانه انتقال و میهمانی دانشگاه‏‌های علوم پزشکی کشور از ۲۰ آبان برای دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی فعال شد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان (به جز دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PhD) و دستیاری) دانشگاه‌‏های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۸- ۹۷ از ۲۰ آبان در دسترس دانشجویان قرار می‌گیرد.

دانشجویان متقاضی می‌توانند تا ۱۰ آذرماه در دانشگاه‌های مبدأ مدارک خود را بارگذاری کنند. از ۱۱ تا ۲۵ آذرماه مدارک توسط دانشگاه مبدأ بررسی و در صورت وجود نقص به دانشجو اعلام می‌شود.

فرصت ویرایش از ۲۶ آذرماه تا ۱۰ دی‌ماه است. از ۱۱ تا ۲۳ دی‌ماه دانشگاه مقصد مدارک دانشجویان را بررسی و در صورت وجود نقص به دانشجو اعلام می‌کند.

در صورت وجود نقص، دانشجویان از ۲۴ دی‌ماه تا ۸ بهمن‌ماه فرصت دارند که نقص‌های موجود را برطرف کنند. در همین تاریخ نتیجه نهایی از سوی دانشگاه‌ها مقصد اعلام می‌شود.

دانشجویان برای ثبت درخواست‌های خود فقط می‌توانند از سامانه نقل و انتقالات وزارت بهداشت استفاده کنند.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه ثبت درخواست انتقالی و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی فعال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..