تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فقرستیزی و رشد عادلانه اقتصادی مهم‌ترین تکلیف کمیته امداد است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان،امیرمنصور برقعی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان اظهارداشت: آنچه که استان گلستان را متمایز کرده، پیشگامی در بحث زکات است.

وی با بیان اینکه فقرستیزی مهم‌ترین تکلیف کمیته امداد امام خمینی (ره) است، گفت: فقر پدیده‌ای است که می‌توان با تصویب قوانین مناسب از ایجاد آن جلوگیری کرد. در ۶ ماه اخیر با اتفاقاتی که در کشور رخ داده است، بخشی از ثروت محرومین کَنده شده و به قلاب ثروت ثروتمندان چسبیده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه زکات فقرستیز است، ادامه داد: صدقات هم به صورت عام همین کارکرد را دارد و حتی می‌تواند با ربا که ستون فقرات نظام سرمایه‌داری است، مقابله کند.

وی با بیان اینکه نباید همه اتفاقات را به تحریم‌ها ربط دارد، اظهارداشت: در حالی امروز از تحریم‌ها و اثرات آن سخن گفته می‌شود که از همان ابتدای انقلاب تحریم بودیم. اینکه امروز درعرصه سلامت با ۱۷ هزارمیلیارد تومان بدهی انباشته مواجه هستیم یا اینکه شرایطی ایجاد شده که فرزندان ما کمتر به تحصیل در رشته ریاضی گرایش دارند، نتیجه سیاست‌های آمریکا نیست بلکه نتیجه تصمیمات خود ما است.

برقعی ادامه داد: هر اندازه حجم گردش مالی با منشاء دین در جامعه تسری پیدا کند، منتهی به ایجاد یک وزنه باثبات در کشتی اقتصادی کشور خواهد شد و می‌تواند اقتصاد ما را از تکانه‌ها محفوظ نگه دارد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: فقرستیزی، اقتصاد مقاومتی و رشد عادلانه اقتصادی مأموریت و سیاستی است که می‌توان به آن دست یافت.


منبع : مهر


انتهای پیام/ م

صحبت های قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در گرگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فقرستیزی و رشد عادلانه اقتصادی مهم‌ترین تکلیف کمیته امداد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..