تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۰۰ زوج دانشجو امسال راهی مشهد مقدس می‌شوند

حجت الاسلام کرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امسال 700 نفر از زوج های دانشجو به مشهد راهی می شوندحجت الاسلام والمسلمین کرمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مراسم هر ساله ازدواج دانشجویی اظهار کرد: از فردا 21 آبان تقویم زمانی که برای دانشگاه تهران و استان‌های تهران در نظر گرفته شده است مشخص می‌شود و طبق تاریخ دقیق برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی و سفر به مشهد مقدس مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که تاکنون انجام شده از نیمه دوم ماه ربیع مراسم آغاز می‌شود؛ تاکنون نشست‌هایی درباره این موضوع برگزار شده  است و بخش‌های مختلف اعلام آمادگی کرده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران تصریح کرد:گروهی مستقر در مشهد برنامه‌های جدیدتری را برای ازدواج دانشجویی تدارک دیده‌اند، برنامه‌ها کمی متنوع‌تر شده است و برنامه‌های آموزشی طوری تنظیم شده که افراد دچار زدگی نشوند و در عین حال برنامه‌های تفریحی و زیارتی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

کرمی تصریح کرد: بنا بر برنامه سال‌های قبل مراسم عقد زوج‌های جوان و دانشجو کنار مزار شهدا را  داریم و با ایجاد تغییراتی جزئی حضور جدی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: سال گذشته 500 زوج را راهی مشهد مقدس کردیم اما امسال برآورد ما از سفر زوج‌ها به مشهد 700 زوج است؛ خوشبختانه برنامه‌ها متنوع‌تر شده است و جاذبه بیشتری برای دانشجویان داریم، همچنین بازه زمانی که برای سفر مشهد مقدس در نظر گرفته شده است بازه زمانی بیشتری است و زمان بیشتری برای فرستادن زوج‌ها به این سفر زیارتی داریم.

انتهای پیام/

ویژه برنامه‌های دانشگاه تهران برای ازدواج دانشجویی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۰۰ زوج دانشجو امسال راهی مشهد مقدس می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..