تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاغذ به بندی ۲۶۰ هزار تومان رسید!

۷۹۵۷۵۹

۱۴۲ بازدید

افزایش قیمت کاغذ در بازار طی روزهای گذشته هر بند کاغذ تحریر ۷۰ گرمی را به بندی ۲۶۱ هزار تومان رسانید. این در حالی است که طیق برآوردهای کارگروه کاغذ قیمت هر بند کاغذ باید نهایت ۱۳۰ هزار تومان باشد.

خبرگزاری تسنیم: در حالیکه انتقادات بسیاری طی هفته های اخیر به روند افزایشی قیمت کاغذ در بازار وجود داشته است‌، کاغذ طی روزهای گذشته باز هم گران‌تر شد و به قیمت هر بند 261 هزار تومان رسید.

بر این اساس هر بند کاغذ 70 گرمی 70 در 100 روز گذشته در بازار به قیمت هر بند 261 هزار تومان بفروش رفت. این در حالی است که کاغذ به مانند غذا و دارو در فهرست کالاهای اساسی قرار داشته و از ارز 4200 تومانی برای واردات آن استفاده شده است.

این در حالی است که طیق برآوردهای کارگروه کاغذ قیمت هر بند کاغذ باید نهایت ۱۳۰ هزار تومان باشد.

کارگروه کاغذ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه‌های اخیر تلاش برای واردات کاغذ را با افزودن آن به فهرست کالاهای اساسی آغاز کرد و تاکنون دو فهرست مورد تایید خود از واردکنندگان کاغذ را منتشر کرده است،‌ واردکنندگانی که بخش قابل توجهی از بارهای خود را هنوز نتوانسته‌اند خریداری و وارد کشور کنند.

بانک مرکزی اخیرا تعدادی از ثبت سفارشات برای ورود کالا به کشور را باطل و درخواست کرده تا مجدداً این مراحل توسط واردکنندگان طی شود. بخشی از این واردکنندگان از جمله واردکنندگان کاغذ بوده‌اند.

در هفته‌های گذشته فعالان بازار کاغذ افزایش قیمت نسبی کاغذ در بازار را نتیجه کمبود محصول عنوان کرده بودند.

کاغذ به بندی ۲۶۰ هزار تومان رسید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاغذ به بندی ۲۶۰ هزار تومان رسید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..