تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشم پور: مسئولان جهانی پیش از آغاز تورنمنت از لیست تیم ملی تعجب کرده بودند

هاشم پور:مسئولان جهانی در آغاز تورنمت از لیست تیم ملی کشورمان تعجب کرده بودعباس هاشم پور مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پس از بازگشت از مسابقات جام بین قاره ای 2018 در گفت و گو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان در این دوره از مسابقات جام بین قاره فوتبال ساحلی که مهمترین رقابت پس از جام جهانی طلقی می شود ، توانست به مقام قهرمانی برسد و من این پیروزی و موفقیت را به مردم ایران تبریک می گویم.

هاشم پور ادامه داد: خوشبختانه  پیش از اعزام تیم ملی به این مسابقات شرایط خوبی ایجاد شده و تدارکات و دیدار های خوبی برای این تیم از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان در نظر گرفته و عملی شده بود. تیم ملی فوتبال ساحلی توانست اردوی خوبی را در کشور پرتغال پیش از مسابقات جام بین قاره 2018 داشته باشد و تمام تلاشمان از برگزاری این چنین اردویی کسب تجربه برای بازیکنان جوان بود. همانطور که شاهد هستید 50 درصد از شاکله تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تغییر کرده و بی شک اردو پرتغال توانست نتیجه خوبی به روی بازیکنان بی تجربه و جوانمان داشته باشد تا این آن ها در آینده بتوانند پشتوانه ای برای این تیم باشند.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت:هدف اصلی ما برای حضور در مسابقات جام بین قاره 2018 تنها رسیدن به فینال بود و شاهد بودیم که بازیکنان تیم ملی توانستند با عملی کردن نکاتی که از سوی اوکتاویو و یا سایر اعضای کادر فنی ، به آن ها گفته می شد ، به قهرمانی جهان برسند.در این تورنمنت بازیکنان کشورمان توانستند با کمترین اشتباه  تیم هایی همچون تاهیتی ، آمریکا و مصر را با تعداد گل های بالا شکست دهند.

شاهد ایجاد شاکله خوب در  تیم ملی فوتبال ساحلی بودیم

هاشم پور افزود: در این دوره از مسابقات حضور بازیکنان جوان و همچنین با تجربه در کنار یکدیگر سبب شد تا شاکله خوبی در تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تشکیل شود.بازیکنان تیم ملی همچنین در طول دیدار ها با جان و دل به مصاف حریفان خود رفتند و با قلب خود توانستند قهرمانی این مسابقات را به دست آورند.

مسئولان جهانی در آغاز تورنمنت از لیست تیم ملی کشورمان تعجب کرده بود

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان ادامه داد: در ابتدای زمان آغاز تورنمنت جام بین قاره ای زمانی که ما لیست بازیکنان را ارئه دادیم بسیاری از مسئولان جهانی تعجب کرده و جویای دلیل این چنین تغییر و جوانگرایی در تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان شدند و تنها به دنبال بازیکنان با تجربه و شناخته شده ایران بودند .با این حال ما به جوانان فوتبال ساحلی کشورمان نهایت اطمینان را کرده و آن ها را به این تیم اضافه کردیم تا در این مسابقات شرکت کنند .بعد از بازی دوم تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان اما مسئولان جهانی باز به سراغمان آمدند و اینبار اما جویای دلیل و مسیر دستیابیمان به این سطح از موفقیت تیمی و قهرمانی بودند.

هاشم پور گفت: ما تلاش خواهیم کرد تا پس از قهرمانی در جام بین قاره در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی قهرمان شویم.  برای دستیابی به این مقام برنامه ریزی هایی را نیز انجام داده ایم و قرار است تا بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی یک هفته استراحت کرده و پس از این زمان با حضور اوکتاویو ، تیم ملی ب فوتبال ساحلی دوباره تمرینات خود را با حضور بازیکنان آغاز خواهد کرد تا ارزیابی خوبی از بازیکنان جوان کشورمان داشته باشیم. پس از یک هفته تمرین همراه با تیم ملی ب نیز تمرینات تیم الف یا همان بازیکنان اصلی با حضور بازیکنان جوان کشورمان برگزار خواهد شد تا آماده جام آسیایی و انتخابی جام جهانی فوتبال ساحلی شویم.

اردوی بین المللی خواهیم داشت

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره با برگزاری اردو های بین المللی گفت: قرار است تا پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ، اردویی را خارج از کشورمان برگزار کنیم.

در بدترین شرایط فدراسیون فوتبال از ما حمایت کرد

هاشم پور در پایان اظهار کرد: فدراسیون فوتبال کشورمان در بدترین شرایطش حامی ما بود و ما را به اردوی بین المللی فرستاد تا بازیکنان با آمادگی کافی در مسابقات حضور یابیم.پس از این نیز بی شک فدراسیون فوتبال به ما کمک خواهد کرد و حامی بازیکنان تیم ملی کشورمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ایران ۴ - روسیه ۲ / در روز نایب قهرمانی پرسپولیس، فوتبال ساحلی قهرمان بین قاره‌ای جهان شد

سایت جهانی فوتبال ساحلی:ساحلی بازان ایران با صبر، بازهم به قهرمانی رسیدند

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به کشور بازگشت/ غیبت تاج در مراسم استقبال!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشم پور: مسئولان جهانی پیش از آغاز تورنمنت از لیست تیم ملی تعجب کرده بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..