تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلتاویگو 2 - رئال مادرید 4/حال مادرید با سولاری خوب است

در ادامه رقابتهای هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا، تیم رئال مادرید مهمان سلتاویگو بود که به پیروزی چهار بر دو دست یافت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه رقابتهای هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا، تیم رئال مادرید از ساعت 23 و 15 دقیقه مهمان سلتاویگو بود که به پیروزی چهار بر دو دست یافت.

برای رئال مادرید، کریم بنزما در دقیقه  23 گل اول را زد و گل دوم نیز در دقیقه 56 روی حرکت زیبای بنزما و شوت او به ثمر رسید که البته با برخورد به مدافع سلتاویگو، کابرال وارد دروازه شد و گل به خودی ثبت شد.سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی در دقیقه 83 و دنیل کابایوس در دقیقه 91 گلهای دیگر شاگردان سولاری را به ثمر رساندند. گلهای تیم میزبان را نیز مالو 61 و مندز 94 وارد دروازه حریف کردند. ضمن آنکه کابرال زننده گل به خودی سلتا که گل دوم رئال بود، در دقیقه 87 از زمین بازی اخراج شد.

رئال مادرید با این نتیجه چهارمین برد پیاپی خود را با سانتیاگو سولاری دشت کرد تا این سرمربی همه بازیهای خود را همراه با رئال برده باشد. رئال با 20 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و سلتا با 14 امتیاز چهاردهم است.

بیشتر بخوانید:بارسلونا ۳ - رئال بتیس ۴/ بازگشت و درخشش مسی مانع شکست کاتالان ها نشد

رایو وایکانو ۲ - بارسلونا ۳/ کاتالان‌ها در ۳ دقیقه از شکست پیروزی ساختند رئال مادرید ۲ - رئال وایادولید ۰/ سولاری نخستین برد لالیگایی اش را کسب کرد

انتهای پیام/

پیروزی رئال مادرید مقابل سلتاویگو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلتاویگو 2 - رئال مادرید 4/حال مادرید با سولاری خوب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..