تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین مچ‌بندهای هوآوی به بازار می‌آیند +تصاویر

جدیدترین مچ‌بندهای هوآوی به بازار می‌آیند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوآوی مدتی است به ساخت مچ‌بند روی آورده است. این شرکت پیشرفت زیادی در این زمینه داشته است. هوآوی دارای دو مدل جدید مچ‌بند تناسب اندام است که به بازار می‌آیند.

در آمریکا، شما می‌توانید از Huawei Band 3 Pro یا Huawei Band 3e استفاده کنید. Band 3e به قیمت 30 دلار در بازار به فروش می‌‌رسد. این دستبد سلامت دارای یک بدنه قابل جدا شدن است که شما می‌توانید برای ردیابی حرکت پیشرفته آن را به کفش خود ببندید تا اطلاعات حرکت لحظه‌ای شما را جمع آوری کند. این بیشتر از یک ردیاب تناسب اندام است، بنابراین شما می‌توانید از آن برای پیگیری مراحل و تمرین استفاده کنید و باتری آن حدود 14 روز با استفاده معمولی دوام می‌آورد. توجه داشته باشید که 3e دارای مانیتور ضربان قلب نیست اما از ردیابی خواب پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین مچ‌بندهای هوآوی به بازار می‌آیند +تصاویر

Huawei Band 3 Pro گزینه بهتری برای خرید است. با 70 دلار، شما می‌توانید یک ردیاب تناسب اندام با پشتیبانی از GPS داخلی، یک مانیتور ضربان قلب با حسگر مبتنی بر IR TruSeen 3.0 پیشرفته هوآوی، ردیابی خواب و ردیابی شنا داشته باشید. صفحه نمایش این مچ‌بند سلامت AMOLED است و دارای صفحه نمایش رنگی 0.95 اینچی برای ناوبری آسان است.

جدیدترین مچ‌بندهای هوآوی به بازار می‌آیند +تصاویر

Band 3 Pro برای مقاومت 5 اتمسفر در آب ساخته شده است و می‌تواند تا 12 روز استفاده طبیعی با هر دو ردیاب خواب و نظارت بر ضربان قلب مداوم، فعال باشد. هر دو مچ‌بند با Huawei Health همگام می‌شوند. شما می‌توانید خرید هر دو دستگاه را از امروز شروع کنید. این کار را می‌توانید از سایت‌های Amazon ،B&H یا Newegg انجام دهید. Band 3e با رنگ صورتی یا مشکی و Band 3 Pro با رنگ‌های سیاه، آبی و سفید با بدنه طلایی به بازار می‌آیند.

بیشتر بخوانید: ربات‌های انسان‌نمایی که شما را می‌ترسانند +فیلم

انتهای پیام/

مچ‌بندهای جدید هوآوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین مچ‌بندهای هوآوی به بازار می‌آیند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..