تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه جالب علی علیزاده به گردانندگان رادیو ایران اینترنشنال +عکس

توئیت علیزاده درباره رادیو اسرائیل+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست و قریب به اتفاق تحلیگران سیاسی بر این جنایات هولناک واقف‌اند و حتی تحلیگران سیاسی غربی نیز به آن اعتراف و اقرار کرده‌اند.

کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع فلسطین و گرفتن جان هزاران زن و کودک و به شهادت رساندن آن‌ها و همچنین مجروح ساختن هزاران نفر از مردم این کشور، تنها گوشه‌ای کوچک از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی است.

علی علیزاده تحلیگر سابق بی‌بی‌سی به تازگی در صفحه توییتر خود دیدگاه شخصی‌ خود را خطاب به گردانندگان رادیو صدای اسرائیل منتشر کرد.

متن توئیت علیزاده به شرح زیر است:

در ده سال فعالیت سیاسی‌ام یکبار رادیو اسرائیل را نقد نکرده‌ام. اسمش صادقانه به مخاطب می‌گوید که سخنگوی دولت اسرائیل است. حتی اگر مجریانش اسم ایرانی داشته باشند و فارسی حرف بزنند. همینطور صدای آمریکا، رادیو فرانسه و صدای آلمان. 

ایران اینترنشنال هم اسمش را سعودی اینترنشنال کند، تا رهایش کنیم.

توئیت علیزاده درباره رادیو اسرائیل+ عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه جالب علی علیزاده به گردانندگان رادیو ایران اینترنشنال +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..