تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساکت: نتیجه تلفیق تجربه و جوانی تیم ملی فوتبال ساحلی را در امارات دیدیم

ساکت: نتیجه تلفیق تجربه و جوانی تیم ملی فوتبال ساحلی را در امارات دیدیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا ساکت درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره ای اظهار داشت: شب شنبه ایران ۲ فینال یعنی فینال لیگ قهرمانان آسیا و فینال جام بین قاره ای فوتبال ساحلی را تجربه کرد. چند سالی است قهرمان های پابرهنه ما در فوتبال ساحلی به دلیل برنامه ریزی های انجام شده با قدرت و کیفیت کار می کنند.

او افزود: در طول یک سال اخیر هم اتفاق خوبی که در فوتبال ساحلی صورت گرفته است بحث استعدادیابی بود. نسل جدیدی به تیم اضافه شده است. تلفیق تجربه و نیروی جوانی مجموعه بسیار قوی فراهم کرده که شاهد نتیجه درخشان این موضوع هم در فوتبال ساحلی بودیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: کسب این موفقیت بزرگ مقابل تیم های بزرگی مانند روسیه، برزیل، آمریکا و مصر نشان دهنده قدرت و توانایی های ارزشمند ساحلی بازان ما است که باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند. همین جا از کادرفنی، کمیته فوتبال ساحلی، هیئت های استانی، سازمان لیگ و تیم های حاضر در رقابت های لیگ تشکر می کنم که این موفقیت خروجی تلاش های آنها است.

بیشتر بخوانید:

ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران با شکست مصر فینالیست شدند تیم فوتبال ساحلی ایران از سد روسیه هم گذشت ایران ۴ - روسیه ۲ / در روز نایب قهرمانی پرسپولیس، فوتبال ساحلی قهرمان بین قاره‌ای جهان شد

انتهای پیام/

اظهارات محمدرضا ساکت درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساکت: نتیجه تلفیق تجربه و جوانی تیم ملی فوتبال ساحلی را در امارات دیدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..