تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داوران جشنواره قرآن محور یه‌کیه‌تی معرفی شدند

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج ، سومین جشنواره قرآن محور یه کیه تی به همت مؤسسه قرآن و عترت یاران شهید نواب صفوی، شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان و مشارکت دستگاه‌های عضو این شورا از ۱۹ آبان‌ماه به مدت چهار روز در سطح استان آغاز شد.

بخشی از این جشنواره شامل محافل انس با قرآن بوده که در سطح شهرستان‌های سنندج، بانه، مریوان، سروآباد، قروه، بیجار و کامیاران برگزار می‌شود.

بخش مسابقه این جشنواره در رزو‌های ۲۱ و ۲۲ آبان‌ماه برگزار خواهد شد که در این بخش داوران استانی و کشوری رقابت‌های شرکت‌کنندگان قرآنی این جشنواره را ارزیابی می‌کنند.

داوران کشوری سومین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» را استاد بهروز یاری گل، اسماعیل عاکفی، برقعی، مصطفایی و مرادی تشکیل می‌دهند.

داوران استانی این جشنواره قرآنی در بخش آقایان استاد اسماعیل تمهیدی، سیدعباس حسینی، حسین عبدالملکی و در بخش بانوان شایسته درویشی، جمیله احمدیان، عادله علیمرادی، صبا خاوریان مقدم هستند.

بخش مسابقه سومین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی» از فردا ساعت هشت صبح در مجتمع فرهنگی – هنری فجر سنندج آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ف

 معرفی داوران جشنواره قرآن محور یه‌کیه‌تی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داوران جشنواره قرآن محور یه‌کیه‌تی معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..