تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری محفل انسی با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری درسنندج

برگزاری محفل انسی با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری درسنندجبه گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامل گلباغی، مسئول اداره قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، گفت: یکی از بخش‌های اصلی جشنواره «قرآن محور یه‌کیه‌تی» برگزاری محافل قرآنی بوده که از روز گذشته برگزاری این محافل قرآنی در سطح استان شروع شده است.

وی افزود: محفل انسی با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری حاج حمیدرضا احمدی وفا از تهران و فواد مولودی از شهرستان سنندج و مردم فهیم روستای بوالحسن دیروز، ۱۹ آبان‌ماه در مسجد جامع بوالحسن بانه برگزار شد.

مسئول اداره قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: همچنین محفل انسی با قرآن با حضور استاد حمیدرضا احمدی وفا و سه تن از قاریان شهرستانی فردا، ۲۱ آبان‌ماه در حسینیه گلزار شهدای سنندج برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری هفت محفل انس با قرآن در بخش جنبی جشنواره «قرآن محور یه‌کیه‌تی» پیش‌بینی شده است که در سطح شهرستان‌های سنندج، بانه، مریوان، سروآباد، قروه، بیجار و کامیاران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/م

برگزاری محفل انس باقرآن در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری محفل انسی با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری درسنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..