تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 57 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بیله سوار

ساعت: 20:12 منتشر شده در مورخ: 1397/08/20 شناسه خبر: 1427260

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون نفت کش، 57 هزار و 787 لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بیله سوار کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما،سرهنگ کریم نوری امروز در جمع خبرنگاران از توقیف یک دستگاه کامیون حامل گازوئیل قاچاق در بیله سوار خبر دادو گفت: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر عرضه سوخت قاچاق در یکی از جایگاه های سوخت بخش جعفر آباد شهرستان بیله سوار، کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان یافتند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اعزام و موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه کامیون نفت کش، 57 هزار و 787 لیتر گازوئیل قاچاق کشف کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه تبیان داشت: این قاچاقچی قصد توزیع خارج از شبکه گازوئیل را داشت که با اقدام به موقع پلیس ناکام ماند.

نوری، ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان حدود 350 میلیون ریال اعلام و گفت: پلیس مقتدرانه در مسیر مبارزه با پدیده شوم قاچاق نقش آفرینی کرده و جرات کوچکترین تحرک را از قاچاقچیان سلب کرده است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 57 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بیله سوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..